Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-11-15 20:26:05 följande:
    Hoppsan då..jag råkar ju vara ledig dåDrömmer
    du vill inte vara bud? Drömmer (ifall om mot förmodan... )
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-15 20:40:51 följande:

Jag är jättesugen, men kan inte åka.

Skickar gärna bud om någon har lust att knipa ngra ränder åt mina småttar...

ja skulle vara kul, men det är lite lååååångt. Bud skickar jag med gärna
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-15 21:16:33 följande:
    God kväll!

Ser att ni pratar Katvig. Varför ska allt vara så långt borta för?

Om någon är sugen på att shoppa några plagg till mig så skulle jag bli superglad.

Är ju halvt ruinerad nu så det skulle inte vara så många plagg i så fall.
    ja håller med...

Ja bud måste jag verkligen hitta nått... Älskar katvigs ränder.
  • Kristyr
    Saraia skrev 2010-11-17 13:20:48 följande:
    ni m bebisar - tvättar ni alltid kläderna innan de ska ha dem första gången eller räcker d att skölja dem i vatten tro? har alltd tvättat men nu har jag en del nya molokläder t bebis som jag inte vill slita på innan de börjat användas. tror ni det räcker att skölja dem för hand utan tvättmedel?
    tvättar alla kläder innan användning till både bebis och tvååring.

Jag tror man behöver tvätta, inte skölja för att få bort saker ur tygerna....
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-11-17 16:21:23 följande:
    Hej i tråden

Måste ju berätta vad som hände i em. Fick ett samtal på mobilen och när jag svarade var det från polisen i halmstad. Hjärnan började gå på högvarv med en gång, jag har ju inte ens varit i Halmstad sen i somras
    Men efter lite förklaring fick jag reda på att säljaren på tradera som sålde massa regnbågsoveraller stod åtalad för bedärgeri och de försökte förhöra alla som köpt av henne.
    Jag hade ju aldrig betalat in några pengar så jag har ju inte brytt mig mer, men såklart man hjälper till med vad man kan om det behövs
    han frågade om jag yrkade på nån ersättning, kanske skulle man sagt att man betalat in penga i alla fall
    åhhh vad bra att hon har hamnat under polisens lupp!
  • Kristyr

åhh en snoris hemma idag

Men iof bättre med snor än annat.

Men ååååååååh vad jag längtar efter julkalendrar nu. Hoppas de är lite bättre i år...

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-18 09:57:05 följande:
    Jag älskar rött men det är upppiggande färg och inte så bra ur sova-synpunkt. men å andra sidan är väl inte turkost det heller.Obestämd

vi har varit mest inne på den du menar, den är snyggare i verkligheten. Det blir på två väggar och inte i hela rummet. Det går ju bort en del också men snedtak, fönster, dörr osv
    Kristyr skrev 2010-11-18 09:47:41 följande:
    åhh en snoris hemma idag

Men iof bättre med snor än annat.

Men ååååååååh vad jag längtar efter julkalendrar nu. Hoppas de är lite bättre i år...
    Snor är att föredra framför annat. här är det också snorigt.

Snart kalenderdags! hoppas på finfina saker. tyvärr är det alltid svårt med de större storlekarna
    Men då är det ju fördel att man har både smått och mellanstort(litet), finns det kanske lite mer att välja på
  • Kristyr
    barbamor skrev 2010-11-18 21:08:21 följande:
    Ja det fanns ju bara en 98/104, den är borta nu! Drömmer Hade en pyjamas från småfolk i kundvagnen också, men den försvann innan jag hann betala. Kanske ngn här som tog den?
    Oskyldig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17