Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pildi skrev 2010-11-12 20:35:44 följande:
    Jag tycker också mycket om Småfolk men MOLO är barnklädernas kung! Skrattande
    *haha* nja.. fast om man har flicka så har molo roliga kläder.. till pojke tycker jag de numer är ganska trista. Babykläderna var bra eller flick/unisex var fina även på pojke när de var utan rynk och annat lull lull. På jr är pojk trist. Tycker flick jr är fina med dessa tar 2 år innan de kan börja anvädas, men även baby är fina.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-12 20:59:15 följande:
    Ja, du skulle ju åka nu också. Vad hände? Det är bra här men Lea är lite krasslig, snorig och så. Ni då? Friska?
    Kristyr skrev 2010-11-12 20:26:23 följande:
    Åhh ja det skulle verkligen vara najs (även om jag tror jag föredrar småfolk mer )
    Skulle gärna åka på båda men på Småfolk köper jag nästan bara tröjor och Molo blir det lite mer annat.

Håller med om att Molos pojkkläder är rätt trista i JR. Murriga som fasen! Medan tjejsidan alltid varit roligare. Har ju shoppat mkt till Noel där men puffärmar på honom går bort
    ja molo jr pojk har så fula kragar/muddar vid halsen, inte alls snyggt.  Näe puffärmarna och rynket går bort här med

Men jag köper mest överdelar från molo med eller har iaf gjort fram till att jag blev med dotter även från småfolk bara tröjor...
  • Kristyr
    Pildi skrev 2010-11-12 21:06:48 följande:
    Hm jag ska köpa pojkkläder i morgon, str.92 -98 Jag gillar hajar , fiskar , bilar och så vill jag köpa lurv, Tjejkläderna är finare, håller med:)) Puffärmar gillar vi inte heller:)) Jag har två flickor också men de är stora.
    gillar inte dem.. Obestämd Vill ha mer färgglatt!
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-15 11:09:16 följande:
    Nej, trodde jag skrämde iväg alla. Vi är hemma idag och kommer väl knappt gå utanför dörren. Vädret lockar inte alls
    Men det är skönare än det ser ut ute Om man har regnkläder..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-15 11:44:24 följande:
    Lea har 62/68 i sin Bambi men den är rätt lång nu
    Kristyr skrev 2010-11-15 11:38:28 följande:
    Men det är skönare än det ser ut ute Om man har regnkläder..
    Ja, det är inte så kallt. Får kanske ta en liten tur på tomten i alla fall så att Noel får leka av sig lite. Alt en promenad sen så Lea kan sova
    Nej det var riktigt "varmt" Nu ser det ut som om det har slutat regna.

Tycker synd om sonen som gick till dagmamman idag (han var hemma och snorade hela förra veckan) och han hade sett fram emot att vara ute och plaska och leka med kompisarna och när vi kommer går de in.. Hoppas de går ut efter lunch om regnet fortfaranade har öppehåll då.
  • Kristyr
    THEA och Grodan skrev 2010-11-15 20:14:27 följande:
    Indbydelse til Katvig Lagersalg

Kære Katvig kunde

Du inviteres til Katvig™ Lagersalg
    Lør. 27. & søn. d. 28. november 2010, kl. 10-17
    Langebrogade 6F (i kælderen under 6E)
    1411 København K.

Parkering på gade til alm. takst.
    Alternativt ligger Christianshavns Metro station 5 min. gang herfra.

Vi glæder os til at betjene dig!

Dankort eller VisaDankort foretrækkes.
    N.B. Katvig besvarer ikke mails vedrørende lagersalget.
    Forbehold for begrænset udbud af størrelser og styles.

åhhhhhh.......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17