• Helle
    ängeln83 skrev 2010-05-28 09:26:06 följande:
    Sitter fortfarande och klurar på solskyddsdräkt till Meja, letade i stan igår men hittade inga i små storlekar, alla började på 86, använder man inte solskyddsdräkt innan det eller? *gaah* Är lite inne på Malas, har ju haft det till Liam och varit nöjd, visst borde storleken 1 år funka till Meja?, hon blir ju 8 mån nu i juni, eller tror ni det blir tok stort?
    Jag tror kanske att den blir lite stor men inte tokstor. Har för mig att 1 år är som ung 74/80 och 2 år som 86/92, sen 3 år som 98 och 4 år som 104 osv.
    Goddag
  • Helle

God kväll

Man blir ju helt tokig ju när man ser alla fina molofynd i BG
    Tjolla: ska du dit nåt mer? Fanns ju massor av babybyxor som jag letar (såg jag hos någon annan köpare). Hoppas dopet går bra imorgon och att ni får fint väder. 
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-28 21:35:51 följande:
    Nääe ska tyvärr inte dit mer... Det ÖSregnar och åskar här nu
    Men vad tråkigt. Det kan ju bli bättre till imorgon, men annars blir det säkert fint inne också. Lia kommer lysa som en sol var dopen än blir. {#lang_emotions_sunny}
  • Helle

God dag

Jag behöver gummistövlar till Gustav, typ storlek 24. Helst Molo, IdaT el Småfolk. Lite rea skulle inte heller sitta dumt, men alla tips mottages tacksamt. Inte så lätt att hitta .....
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-05-29 17:03:55 följande:
    hade inte veras hus billigare stövlar nu? men det var kanske bara katvig...
    Springer och tittar. Tack
  • Helle

Hoho, finns det någon som har Bubblans telefonnummer som kan inboxa mig det, mobilen alltså?

• Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-05-30 08:10:19 följande:
    jaha, ingen online idag? Har alla ett liv idag då antar jag eller några som kanske fått sovmorgon på mors dag...här blev man dock väckt kl.5 av en piggmört till son. Maia är hos mormor och morfar
    Nej då, här är vi också vakna ... sen klockan sex. Mannen är bortrest så det är bara att masa sig upp ... varje morgon ... 
    Fina bilder i BT. Förstår att du är kär i fåglarna. Ljuvliga, precis som barnen
  • Helle

God morgon!

Här har vi också underbart väder  {#lang_emotions_sunny}
    Så idag åkte det på en kjol och nya converse som mannen kom hem med från USA Nåt annat mors dags firande hann vi inte med, men ett par skor är ju bra det
  • Helle
    Everlonn skrev 2010-05-31 08:50:33 följande:
    God morgon allihop! Bubbla: De knickersarna med hjärter,klöver, spader osv...VILL HAAAA!! *älskar* Hittade min absoluta favvis molotröja igår och den har ju såna ärmar!! Är helt slut idag..kom hem kl24 innatt..trots att tåget gick 18.36 från helsingborg!
    Oj, lång resa. Blev det strul?
    Gjorde du några fler fina fynd igår? Bilder kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17