• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-18 20:31:55 följande:
    Hej hej

bara jag som sitter här när det är fotbolls vm?

I morgon har vi stort kalas här så jag orkar inte göra någonting i dag. Men lite shopping vore inte helt fel.
    Närå, jag också, fast mannen har somnat i sonens säng efter USA-resa idag. Kul fredag liksom Obestämd
  • Helle

Nehepp, dags att fotografera lite fina filtar. 

Mannen har nyss vaknat till liv och leker nu med sin/vår nya videokamera. Det är ungefär lika kul som fotboll  

• Helle
    SmillaMilla skrev 2010-06-22 07:06:18 följande:
    God morgon!

I dag har jag en glad 7 åring här. Han blev verkligen lycklig för sin fina fotbollströja som han fick i present.

Himmel o pannkaka vad jag är tok kär i Sveas kläder i dag. Molo så klart. Flowerfield klänningen och de lila stjärn legginsen. Så tokigt fint. Så ett litet tips till alla flowerfield ägare, köp de lila stjärnorna!
    God morgon! 

Stort Grattis till 7-åringen Solig  Tänk vad åren går fort. 
    Hoppas att han får en bra dag. Det låter ju som den har börjat toppen! 
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-06-24 07:27:30 följande:
    Godmorgon flickor.

Smiter in och önskar alla en riktigt härlig midsommar.
    {#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig

Här står husvagnen packad och snart drar vi till Halmstad, ska bli såå underbart härligt, och skönt med lite miljöombyte
    Åh, låter härligt! Ha en jättetrevlig midsommar Solig

God morgon alla, kanske man också ska säga. Jag jobbar sista dagen idag och sedan bär et av på semester om ett par dagar. Ska bil väldigt nice!
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-06-26 22:03:45 följande:
    Alltså tjejer, nu är jag väldigt ot.

Men någon som vet hur man kan hitta gamla vänner? Hade en underbar vän under min gymnasietid som jag gärna vill ha tag i igen. Men hon är numera gift och alltså bytt efternamn. finns inte på facebook elle stayfriends. Går det att hitta henne när jag inte har hennes nya efternamn? eller är det helt kört?
    Om du vet personnumret så kan du söka hos skatteverket (man kanske måste gå dit) om hon inte har skyddad identitet.

Här packar vi för fultl Snart bär det av på semester ett par veckor Solig 
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-06-26 22:20:55 följande:
    Nej, har det tyvärr inte

Trevligt med semester. Ha det underbart!
    Tack Solig
  • Helle

Hoppar in och säger god morgon

Har varit på Cypern i två veckor och kom hem igår till ett sååå varmt hus. Det är därför vi är uppe så tidigt trots att barnen lekte i sandlådan hemma vid elvasnåret igår kväll

Vad har hänt här? 

• Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-07-13 14:29:28 följande:
    Kanske måste modifiera länkarna lite...

Ellos:
    225801 30 % rabatt på valfri vara vid köp över 200 kr
    220001 30% på valfri vara
    210806 500kr rabatt när du gör en nybeställning på minst 1500kr
    215896Fri frakt vid köp över 200 kr
    215893 Upp till 70% rabatt på deras sommar rea
    215714 70% rabatt(Gäller vid nybeställning om minst 200,- (efter dragen rabatt).Man kan ju tro det Men enda striden för tillfället har jag med Schenker som helt ärligt kan dra åt helveteSkrikandes
    Fy vad trist att det inte löser sig.

Attans vad varmt det är. Saknar ACn på hotelrummet på Cypern Det har precis regnat här och jag och barnet har sprungit runt i det, men vad hjälpte det liksom. Obestämd 
  • Helle

Det verkar lugnt här i tråden men provar ändå. 

OT, men jag skulle vilja köpa en trätårta i present. Någon som vet var man kan göra det, gärna till fraktfritt då jag bara behöver tårtan. 

• Helle

Grekis: Stort GRATTIS. Vilken liten goding ni har fått Solig

God morgon alla. Här tyckte vi visst att det var bra att vakna redan kvart i sex .... 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17