• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

CamillaJ skrev 2010-08-05 16:45:38 följande:
    ingen som vet när ränderna ska komma??
    Jag svarade dig igår att det dröjer ca 1 vecka till. Om du menar Katvig idag också  .... 
  • Helle

God morgon! Kikar in från ett hotell i Varberg Är på mys-pys med mannen

Blir helt nervös över att ni pratar vinterkläder redan.

Idag blir det nog ett besök på Mello (fönstershoppade igår) och Ullared. Vad ska man annars göra en regnig dag  

• Helle
    maugu skrev 2010-08-11 09:39:54 följande:
    Mys,mys..ja, det känns märkligt med vinterkläder..idag kommer vi ha 30 grader varmt
    Låter härligt
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-08-11 09:54:41 följande:
    Hej!

Såg ditt sms- jag kan ju ff inte svara dock*knastelefon*..

Jag ska också till Gekås idag verkar det som...Max vill åka dit och köpa ny film- mamman är inte sen att haka på

Påminner dock om att passa på ang den där takkronan
    Kom på det sen .. .det är lugnt.

Takkronan avklarad

Då kanske vi ses där då, eller åker ni senare idag?
    Film billigt? Vi ska kolla leksaker och lampor i a f  
  • Helle

God dagens

OT snack här igår ser jag

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 07:52:01 följande:
    Då va det Torsdag..

Blev liggandes igår med sammandragningar ca var 3:e- 5:e minut, va riktigt otäck och hela magen va i kramp, den här stressen knäcker mig snart!!

Kan inte ens ta en promenad utan att sammandragningarna drar igång, jag vill gööööra nåt så jag slipper tänka så förbaskat!! Skrikandes

Önskar det fanns nåt att hoppa Obestämd
    Jag hoppas verkligen att ert brev kommer idag. Fy vad jobbigt för dig gumman. Jag håller tummarna att du får ett snabbt, bra svar nu.

• Helle
    Kristyr skrev 2010-08-12 08:54:14 följande:
    OT *duckar* Inget jag fick habegär på från me&i....

Billigt och bra
    Inte jag heller .. det beror säkert på att jag vet så mycket annat som komma skall
  • Helle
    Vikkan76 skrev 2010-08-15 19:28:58 följande:
    Här skrivs det mycket på en vecka märker jag....orkar inte läsa ikapp för då får jag väl hålla på resten av kvällen.

Tillbaka från Öland iaf. Så skönt att komma hemfrån en stund men också sååå Härligt att komma hem igen. Vi hade ju precis renoverat badrummet innan vi åkte så det var spännande att se hur det såg ut, för det mindes man knappt.

Vi bodde i Enerum på norra Öland. Nära Böda och Byxelkrok. Jättefint hus hade vi hyrt genom företaget jag jobbar på. Två våningar och fullutrustat. Nästan snudd på strörre än vårt egna hus för 17. Å då är vårt hur 104 kvm.

Vi tog en sväng till Djurparken i Färjestaden, ett besök i Borgholm och Eleraff, Ölands norra udde och Fyren Långe Erik, ett besök på Böda sand....där vi badade eller rättare sagt barnen. Inte jag...badkruka som jag blivit på äldre dar. I ungdomen levde man ju i vattnet. Sen har vi slappat, ätit gott, bla Öländska kroppkakor med lingon och grädde. MUMS!

Lite shopping hann jag ju med också. På Eleraff blev det en del fina grejer. Foto finns på min FB sida. Orkar inte ladda över bilden från mobilen. Men jag har lagt upp andra godsaker i BT som jag fått i veckan och overallerna jag samlat på mig under sommaren. Så nu längtar jag nästan till vintern så barnen kan ha sina fina jackor.
    Så jättemycket fint i BT Barnen kommer att vara så fina. 

Låter som en mysig semester också

God kväll alla Här var vi på bröllop igår så idag har jag varit sådär lagom seg  
  • Helle
    G l o r y skrev 2010-08-19 10:27:38 följande:
    En OT fråga. Undrar om någon vet hur Villervallas muddjeans är i strl? Normala eller små? Är mudden slapp lr åtsittande?
    Jag har haft dem tidigare år (ej nuvarande kollektion) och jag tycker de är små till normala i storlek. Det fungerar bra att ta lite större för mudden sitter åt hyfsat bra. Men ta inte en hel storlek större utan om barnet ligger på gränsen mellan storlekarn så går det att gå upp. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17