Vikkan76 skrev 2010-08-15 19:28:58 följande:
Här skrivs det mycket på en vecka märker jag....orkar inte läsa ikapp för då får jag väl hålla på resten av kvällen.
Tillbaka från Öland iaf. Så skönt att komma hemfrån en stund men också sååå Härligt att komma hem igen. Vi hade ju precis renoverat badrummet innan vi åkte så det var spännande att se hur det såg ut, för det mindes man knappt.
Vi bodde i Enerum på norra Öland. Nära Böda och Byxelkrok. Jättefint hus hade vi hyrt genom företaget jag jobbar på. Två våningar och fullutrustat. Nästan snudd på strörre än vårt egna hus för 17.

Å då är vårt hur 104 kvm.
Vi tog en sväng till Djurparken i Färjestaden, ett besök i Borgholm och Eleraff, Ölands norra udde och Fyren Långe Erik, ett besök på Böda sand....där vi badade eller rättare sagt barnen. Inte jag...badkruka som jag blivit på äldre dar. I ungdomen levde man ju i vattnet. Sen har vi slappat, ätit gott, bla Öländska kroppkakor med lingon och grädde. MUMS!
Lite shopping hann jag ju med också. På Eleraff blev det en del fina grejer. Foto finns på min FB sida. Orkar inte ladda över bilden från mobilen. Men jag har lagt upp andra godsaker i BT som jag fått i veckan och overallerna jag samlat på mig under sommaren. Så nu längtar jag nästan till vintern så barnen kan ha sina fina jackor.

Så jättemycket fint i BT

Barnen kommer att vara så fina.
Låter som en mysig semester också
God kväll alla

Här var vi på bröllop igår så idag har jag varit sådär lagom seg