Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ja det är ju verkligen superfint!
Hmmm ja det får funderas på. Skulle vilja se den på...
Ja det är ju verkligen superfint!
Hmmm ja det får funderas på. Skulle vilja se den på...
Har shoppat jackor till mig idag. Hade två jag köpte förra veckan som jag lämnade tillbaka och står nu här hemma med två nya och kan inte bestämma mig. Gick hela våren mest i koftor för jag inte kunde hitta någon jacka som jag gillade tillräckligt. Till barnen köper man hur mycket som helst och till sig själv är man alldeles för snål. "Bara köp" säger min älskade sambo iaf
God kväll!
Sitter här med ångest över alt jag shoppat... Uscha! Har en mängd grejer som får åka ut på T ikväll. Behöver verkligen pengar.
Hur är det här då?
Solouniko: Stort grattis
!!!!
God kväll tjejer
!
Fick ute lite kläder på Tradera igår kväll och två är redan köpta på "köp nu". När det blir så tänker jag alltid att jag kanske borde satt högre "köp nu". Haha, vad girig man är. Vill alltid få ut så mycket som möjligt
. Men äh, jag behöver bara få in pengar. Har hittat en höstjacka, en skinnjacka och ett par svarta Converse i skinn - allt till mig. Har egentligen inte alls råd så nu får det åka ut ännu mer på Tradera. Vad gjorde man innan man använde sig av Tradera
?!?!
SmillaMilla: Ja, han är rätt nöjd över den
... ja, och det andra också...
Så nu har jag snart 5 par Converse, får nog gömma några för sambon tror jag. Men åååh vad jag älskar dessa skor, har inte gillat dom innan men när light modellen kom så blev jag kär.Butte förresten... du såg att det låg något mer i paketet jag skickade va? Tänkte så du inte missade det. Var ju litet
...