• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll på er!
    Var länge sen jag var här inne och läste nu. Haha slumpen liljan o loppan då att du skrivit till mig och jag såg det .
    Det är lugnt. Jag dröjde ju med betalningen iaf . Har också varit med om att posten skickat tillbaka det någon gång fast man tycker det är självklart vilket som är adressen...

• Jen80

Hej på er! Kikade in lite i BT på alla söta små barn <3!!
    Malou (glömmer jämt till nick här på FL ): har du någon närbild på skorna eller kan du länka till dem på någon sida. Ser jättefina ut och Ava är i stort behov av ett par nya. Inväntar ett par hummel leopard och hoppas verkligen de kommer snart. Nu går hon i sina gamla lila metallic från Kavat. Har verkligen älskat dem och funderar på att köpa ett par till i större storlek, men det känns lite tråkigt... Tips på snygga skor?!?! Gillar lila...

Har varit dålig på att fota på länge. Igår hade Ilon på sig Liams gamla fina bruna miniapple-tröja (från 2006 eller nåt) med orange söm och Katvigs orange/vita leggings. Åh, det var verkligen gamla fina Katvig. Sällan man ser dem på nu... Men nu har han verkligen fått dille på leggings så nu kör jag hela Katvig-kit som pyjamas bl.a gröna midiapple byxa+tröja. Gillade de sådär, men som pyjamas blev det jättefint!

• Jen80
    Zvartaliljan skrev 2010-09-30 21:54:00 följande:
    jag brukar gå upp i sökrutan längst upp på fb-sidan och börja fylla i, räcker oftast med att jag skriver dan så ploppar gruppen upp i en lista nedanför utan att jag ens behöver klicka på sök, går snabbast så tycker jag
    Skrev till dig några sidor bakåt. Har du sett det?? Undrade över Maias skor . Tack förresten för det fina paketet. Klänningen har jag inte provat. Stor nu, men passar nog till sommaren - eller nästa sommar igen . När den klänningen kom så önskade jag sååå att jag hade en tjej så nu var jag ju tvungen att köpa den .
  • Jen80

Hej hej tjejer ! Länge sen... händer det något kul tråden? Antar att det är mycket Molo-prat . Någon som köpt av de nya linnena? Mätte idga med ett gammalt och insåg att stl 110/116 var smalare än 98/104 från nya kollektionen. Känns inte som att de gjort dem likadana i vår. Måste kolla mer ordentligt imorgon, men kan vara bra att veta...

Har det blivit någon liten bebis än för Bubblan??

• Jen80
    Emmsan skrev 2011-01-10 21:00:00 följande:
    måste erkänna att jag saknar er flickorHjärta.. men tiden räcker ju aldrig till nu när man är ensamstående :(
    Men fy, har du blivit ensamstående ?!? Tråkigt att höra. Kan tänka mig att man inte har mycket tid över då. Men har du ensamma veckor också?

Evigheter sen jag var här inne, men tänker på er titt som tätt. Hoppas det är ok att hoppa in ibland...
    Fina barn i BT. Vad stor Lia har blivit! Så söt!!
  • Jen80
    Emmsan skrev 2011-01-10 21:07:19 följande:
    söööt japp jag ska skärpa mig :)
    Jen80 skrev 2011-01-10 21:02:40 följande:
    Men fy, har du blivit ensamstående ?!? Tråkigt att höra. Kan tänka mig att man inte har mycket tid över då. Men har du ensamma veckor också?

Evigheter sen jag var här inne, men tänker på er titt som tätt. Hoppas det är ok att hoppa in ibland...
    Fina barn i BT. Vad stor Lia har blivit! Så söt!!
    inte FY ;) jag valde det själv :)  jodå varannan vecka men då jobbar jag som en liten gris istället :( vill ha danskträff så glöm inte bort mig om ni ska kramas sen :)
    Aha, då är det ju inte fy ... tänkte att du lät lite ledsen... men tufft att vara ensam iaf.
    Busbellan skrev 2011-01-10 21:05:29 följande:
    Oh nej, jag som älskar gamla smala modellen
    Undra om 122/128 blir för brett till August då
    Ja, jag blev lite besviken, men måste kolla som sagt mer ordentligt imorgon. Men mätte det gröna gamla med stjärnor och bondgårdslinnet med svarta stjärnor... Kändes med normalt i stl, även om jag gillar de smala.
  • Jen80
    Pepper79 skrev 2011-01-10 21:17:46 följande:
    Hej alla!

Idag var det åter till verkligheten igen, sambon har haft sem i fyra veckor. Dotterna har kommit in i trotsåldern med buller och bång så man vet att man lever

Tack för feed backen jag fick om NS byxor

Någon som har/haft zip hoodarna från NS, är de tjocka och gosiga? Är den gröna eller röda finast?
    Jag älskar deras hoodar! min kille har den gröna. Tycker den färgen är superfin! De är inte supertjocka, men kan användas både inne och ute i vår och till sommaren på kvällarna.
  • Jen80
    SmillaMilla skrev 2011-01-10 21:22:56 följande:
    Jen80 och Emmsan: kul att se er här i tråden!
    Kul att vara här . Önkar man hade tid att sitta mer... eller tid har jag väl egentligen, men lägger för mycket tid på FB .
  • Jen80
    jompa skrev 2011-01-10 21:21:31 följande:
    Nästan sojm här hemma då, sonen är den snälla och dottern är, ja vad ska man säga den lite mindre snälla

Fast nu har sonen kommit in i ett ryck där han har en liten kaxig attityd mot oss och det är fasiken inget roligt. Har en liten dipp just nu som mamma känner jag, känns som att jag bara gör allt fel och kommer få hemska barn som är skitjobbiga. Detta är helt klart det tuffaste jobbet jag någonsin haft.
    LIam har också kommit in i denna kaxiga åldern. Han blir ju 6 år i sommar. Usch, han bryr sig inte ett dugg om vad man säger, säger bara emot och använder ord som han aldrig använt innan. Känns som man bara skriker och gapar och som sagt, man oroar sig för att göra fel och att det ska påverka dem längre fram. Våra tre kan bråka lika gärna som att gadda ihop sig och strunta helt i vad vi säger. Då bara skrattar de tillsammans och gör dumma grejer. Man blir helt matt och när man är trött är tåalmodet på noll och man känner verkligen inte att man är någon bra mamma ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17