-
Ja, de är utestövlar. Deras "I walk" är skor man har utomhus. Tyvärr görs de ju bara till små barn. Dessa tycker jag kunde funkat till även lite större. Men äh, Ava kan ju ha dem så jag är nöjdh80 skrev 2010-09-03 23:18:06 följande:jaaaa, de är ju helt underbara, måste nog ha sånna ;) men vad är det för sula? utestövlar eller?
.
-
Hon har stl 24. Försökte mäta dem idag och fick de till 15,6 eller nåt. Tror Avas fot är ca 14 cm. Skorna kan kanske vara något större då det kändes svårt att få in mätstickan helt, men det kanske gick. Var lite stressad... Men de är iaf minst 15,6 cmh80 skrev 2010-09-03 23:20:38 följande:vad har du för storlek till henne? tror våra tjejer är lika stora (ungefär iallafall)
-
Ja, 23 eller 24, beroende på hur stora 23:orna är. Ava har 23 i Kavat, men de är nog bara 0,5 cm nu tillgodoh80 skrev 2010-09-03 23:24:35 följande:Alvas fot är 13.6, så då borde ju 24 bli bra
...
-
Bra köpButtelina skrev 2010-09-03 23:40:10 följande:tack
och tack till dig jen80. kollade i ditt galleri. jättefina ju
så nu är dom beställa och en massa annat slank visst med ner. *hopplös*
! Haha, vad var det mer som slank ner då??
-
Nej, nu måste jag verkligen i säng. Usch, va klockan går... Är själv med barnen hela helgen så bäst att vara utvilad - men inser att det redan är kört. Om 6 timmar är det nog dags att kliva upp. Mmmm, sovmorgon vore härligt
!! -
Haha, vad gör man inte för ett par NS HaremButtelina skrev 2010-09-03 23:51:28 följande:jaa vad blev det
molo lurv, nova star jeans, nova star hood, molo fotbollsmössa och londonleggings
?!?
Själv skulle jag vilja lägga en stor order på How to kiss a frog... Usch, vet inte riktigt vart jag ska ta pengarna ifrån. Måste få in mer på T
.
God natt! -
De har inte kommit ut på webshopen än...movie skrev 2010-09-03 23:52:08 följande:Men jag är ju så korkad, klart det var där jag skulle leta
Men hittade dom inte i butiken, så jag kunde beställa. -
Japph80 skrev 2010-09-03 23:55:54 följande:men de kommer snart?
-
God morgon på er!
Här ser ut att bli en hmmm, inte rolig helg. Sambon åkte och jobbade i morse och kommer hem imorgon kväll, Ilon och Ava verkar ha fått svinkoppor och jag står utan bil så jag kan inte åka och hälsa på någon icke barnfamilj
.
MEN NÄÄÄÄEE!! Tänkte iaf att Liam kanske kunde åka till någon kompis, men så kom han precis nu och frågade vad han har här och pekade vid munnen. Lite rött och irriterat
. Ava och Ilon har på händerna, som små vätskefyllda blåsor. Åh, får panik nu om alla tre barnen har det. Känns som att det sprids som bara den då. Ilon har haft det tidigare, men ingen annan har lyckats få något då. -
Jaust det, Liam sa igår att det gjorde ont när jag borstade tänderna på honom... Men kan det även sitta på sidan i munnen och så?stökmamma skrev 2010-09-04 09:20:05 följande:men du kolla även i munnen så det inte är höstblåsor....