Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-05-19 13:07:16 följande:
    Det är så roligt för goolar man molo lagersalg kommer man förr eller senare tillbaka till nån av oss, antingen på FL eller i bloggar
    Ja, vi är nog rätt rabiata Och danskorna ÄLSKAR oss *puss på er danskor som smygläser *
  • Duntoffla
    kimmenlinus skrev 2011-05-19 15:36:29 följande:
    finns det inga danska sidor att handla på?
    Menar du från salgen?  Eller menar du i allmänhet? I så fall finns en länk till en sida med massa olika butiker i TS ovan

• Duntoffla

Det kommer säkert ut en del på tradera efter salgen, då brukar det vara.

• Duntoffla
    JsN skrev 2011-05-19 19:29:05 följande:
    Tack!
    Så lite så. I TS där ligger även länken till körtråden men det såg du kanske?

Åh om drygt en vecka så frossar man Molosar.

• Duntoffla
    LJ2 skrev 2011-05-19 20:30:12 följande:
    jag har tagit ledigt ons, tor fre.. ons för o salga.. tor för o frossa o fre för o eg slappa.. men fick reda på att de e marknad, o med det mycket bra marknadspriser såå...
    Haha, många dagar för en salg men vad gör man inte?
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2011-05-19 21:18:11 följande:
    jag vet satte upp mig i feb typ ju vet att sist fick jag bara ledigt ons!! o va så sjukt trött tor!! köra över 50 mil, sova typ 3,5 timme o sen jobba igen o inte sova förrän kvällen?? urk!! o ville bara hem o  glo på allt .. så tog tor nu med.. o då känns fre onödig o jobba på bara? :-P  o de va ju tur, med tanke på att marknaden e då, o de brukar va halva rea :-P o karusell.. så umgås med mina 2 små bara några timmar innan de andra dyker upp :-P kanske fika med faster o bara njuta av o vara
    Skönt! Jag kommer vara död på lördag kväll.

Blir i alla fall inte något jobb denna gång. Värsta resan var väl jobba till 20 en fredag, ta nattåget ner, salga och sen hem med tåget då dessutom lokhelvetet brann

Sist så var det strul med tåget på vägen hem och jag fick åka ersättningsbuss (tokvarmt och gravid) och sen tåg igen. Hoppas på smidigare resa denna gång....

• Duntoffla
    LJ2 skrev 2011-05-19 21:54:15 följande:
    ja, verkligen skönt!! bara koppla av dagen efter, o bara slappa o dregla o klämma o käna o prova
    ja HUA, jag avundas INTE den resan!!
    nu skulle de väl bli bil ist? hoppas verkligen de e smidigare!!
    va gör man inte för salg lixom? :-P
    Ja, denna gång blir det bil. Nu funkar det ju eftersom jag är mammaledig. Troligen kommer jag inte iväg i höst då det brukar ligga en mässa där. Det var den jag jobbade på förrförra hösten. Glömde ju lägga till att jag jobbade dagen efter lokbranden. Puh! 

Bil är ju smidigt då man kan åka när man vill. jag har alltid fått mer eller mindre springa från salgen känns det som. Skulle vilja ta det lite lugnt denna gång även om jag måste hem. A åker till Norge morgone efter och sen har jag barnen själv till fredagen. Så direkt vila blir det inte

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17