Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon

Funderar på att ta mig ut och försöka få upp studsmattan. barnens pappa har ju lovat det länge nu, men det händer ju inget.
    Jag ska i alla fall göra ett försök, men vet inte om jag klarar spänna alla fjädrarna.

I em blir det nog lite tivoli med Ella, om hon nu vågar åka nåt, hon som inte ens vågar sitta hela åkturen i såna där bilar som finns i mataffärerna

Nora var där igår kväll med en kompis och August var där med kortis igår och fick gratisåkning en timme

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-25 08:49:38 följande:
    Hahahaha ungar är så roliga!E: ja fick spelM: vem fick du spel på?E: Moja tläck (mora träsk) Så kan det bli när man blanda stora och små barn. E menade att han fått ett spel med mora träsk på, men så tolkade inte M det ju.
    haha
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-25 09:57:02 följande:
    Godmorgon!Trist när det krånglar. Hoppas det håller  sej nu. Godmorgon!Låter svårt att få upp studsmattan. Håller tummarna för att du får till det Mysigt med tivoli.  Mina är också fega när det gäller karuseller. Sköbt tycker jag.
    Här är det bara Ella som är feg, de andra har inga gränser alls
    jag tycker det är ganska bra, äntligen har jag nån att åka med igen, för sambon är en riktig fegis
  • Busbellan
    molnen skrev 2010-04-25 09:59:52 följande:
    Hur är årets Mololeggings i st ? . Dottern är 98lång ska jag köpa 98-104 eller 110-116 ?
    Tror det räcker med 98/104. Ella är 96 cm lång och har några i 92/98 och några i 98/104, 92/98 sitter bäst.
    Regnbågen t.ex är jättestora
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-25 10:12:35 följande:
    Aha!Michaela åker det mesta, men det tog ju l¨ng tid innan hon, längdmässigt, fick åka på tex Liseberg. De andra är fega som attan allihop. Och det är jag med. Fast det är ju inte säkert att de är fega för alltid, det kan ju ändras...
    Ja, det där med längden är ju ett problem. Nu får Nora i alla fall åka balder på liseberg, men hon vill nog gärna bli 140 cm så hon kan åka resten.
    Men hon växer saaaaakta. Var ju 130 cm förra sommaren, men är bara 132-133 cm lång nu
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-25 10:24:06 följande:
    Michaela var ju en bra bit in i högstadiet innan hon var 140, så hon gick på tå förbi kontrollen.
    Funkade det
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-04-25 10:53:58 följande:
    Åh, skit att dom inte var en storlek större
    precis min tanke
    har dem i 92 redan, men hade gärna haft dem i en storlek större
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-25 14:11:26 följande:
    Tackar, tackar!! Lillebror här önskar sig sååå mycket ett par NS!
    Synd att du missade köp nu, det var riktigt bra
  • Busbellan

Här har det visst varit lugnt hela dagen
    Kan det möjligtvis ha något med det härliga vädret att göra {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17