-
Här är vääääldigt lugntHelle skrev 2010-04-25 20:22:57 följande:God kväll! Händer det något kul här? -
hmm, sitter här och funderar på om man kanske bör länsa traderakontot och växla till lite danska pengar. Så kan man inte göra sig av med dem förren på rätt ställe sen
Men väntar nog till mina sista auktioner går ut nästa helg
-
-
oj, shoppade visst lite, men kunde inte låta bli för det priset, får väl ligga i växalådan ett tag bara
http://www.tradera.com/MOLO-stl-110-Nya-auktion_302821_111695317
-
ja, tvekade först med tanke på att det var 110, men Ella kan ju ha 104 i mololeggings nu så jättelång tid ska det väl inte taTheina skrev 2010-04-25 20:54:07 följande:jag satt och fundera på om jag skulle köpa om också..
-
Blev visst denna också
det är nog den finaste klänning vi haft så den måste vi ju ha i större storlek också
http://www.tradera.com/NOVA-STAR-stl-104-auktion_302969_111703130
-
Fiiint, det har Nora. Nu har hon det hon ärvt från kusinen, men vi hade samma set i mindre storlek innanSmillaMilla skrev 2010-04-25 21:09:35 följande:Fina!Själv shoppade jag ot. men har länge velat ha denna tunikanwww.tradera.com/MEANDI-Me-I-Set-Turkos-tunika...
-
Hej hej
Har precis hämtat hem en prickig Ella från dagis, så nu är vi hemma med vattkoppor
Men fin post hade det kommit idag, från zillstar, babyshop och tack för fina kläder Malou!
-
Nej, inte så många än i alla fallnettan1016 skrev 2010-04-26 14:18:07 följande:Dagis har inte ringt mig ännu. Vi får väl se om Evelina också får det snart.Har hon många prickar?
jag tycker nog den är helt normal i storlek, passar August bra och han är ca 115 cm lång. Men vi har nog med jackor så denna kommer nog inte bli använd, därför får den säljasHelle skrev 2010-04-26 14:18:18 följande:Blev lite sugen på anoraken. Hur är den i storlek? Hade ni hoppats på vattenkoppor el kom det olägligt?
Nja, kommer väl inte så lägligt med vattkoppor, Ella har varit sjuk lite för mycket den senaste tiden. hon var hemma 2 veckor min senaste praktikperiod och på torsdag har vi nästa praktikperiod så nu blir hon hemma en del av den tiden också -
Hur smal?Allimac 2004 skrev 2010-04-26 19:02:36 följande:Hur är MOLO leggingsarna i storlek? Jag har en riktigt smal tjej, de enda leggingas jag har hittat som passar är från Kapp Ahl. Lindex, Åhlens, villervalla och h&m är förstora i midjan:-/
Min dotter är riktigt smal, och molos leggings är egentligen för stora i midjan, men vi använder dem ändå
Får alltid vika dem nåt varv i midjan bara