Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-06-02 08:26:22 följande:
    ÅÅÅÅÅ mina älsklingskaniner!! Dom så himla ffina!! Har dom lakan åxå *favvisar*

Lindex leggings? Röda, ljusturkosa, blå ja massa passar ju till
    Men har Lindex röda leggings nu? Förut har de bara haft rosa, lila mfl.

Kanske dags att ta en runda dit och checka läget. Annars får det bli Villervallas (kom ju på att de borde passa)

Idag fick det bli Pop-kjol men jag vill ju gärna ha något under också.

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-06-02 08:28:10 följande:
    lillebror och isabel har 116 i både tröja leggings och klänning. liite stort först men drar ihop sig i tvätten

Sötisar!

Men har de samma storlek i andra plagg eller går du upp i storlek? 
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-02 08:33:03 följande:
    På baby vet jag iofs inte, jag köpte till Bubblis på junior iallafall    Gud så sööööt i kjol Hjärta Gullunge!!!
    Tack!

Jamen jag köper leggings på JR på Lindex till Lea. Började köpa 86 när hon hade 68 i andra plagg. Lite veck men det funkar absolut. Baby har haft så tråkiga. Då får det bli röda där. Fanns det fler fina färger? Kom förresten på att de hade någon ny syrénlila nyans sist jag var där. Ville bara inte shoppa järnet innan salg Men nu finns det ju pengar över (ska förvisso sparas till nästa salg) men de är ju inte så dyra heller
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-06-02 08:33:22 följande:

Morning töser.

Här vaknade vi precis, iaf vi som är hyfsat morgonpigga, Meja och sambon sover fortfarande.

Nån shop som har nåt shysst erbjudande just nu? Har noll koll efter min lilla VV period Är sugen på lite fina linnen till barnen.

Morrn morrn!

Vilken lyx med sjusovare till barn!

Har inte sett några roliga erbjudanden men kan tänka mig att det kanske kommer idag med tanke på att det är helg och så.
    Buttelina skrev 2011-06-02 08:35:51 följande:
    isabel har 116 i molo och lillebror kan ha 110 och 116
    ok

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-06-02 08:38:17 följande:
    Tofflan: Jag köper 110 eller 116 till Liam i VV, 110 sitter bäst och det är den storleken han har i normala fall, 116 är lite stort men funkar, mest för stort på bredden.
    Då är det samma som här. Noel har 110/116 men 116 i Molo är stort exempelvis.
    ängeln83 skrev 2011-06-02 08:40:23 följande:

Ja, jag är evigt tacksam Fast Liam hade gärna fått sova lite längre idag, han brukar gå upp själv och sätta sej vid tvn men av nån anledning funkade inte boxern idag så jag fick snällt gå upp och leka mekaniker

Man kan ju alltid hoppas Tips på några fina linnen? Molos har jag nog redan köpt dom jag vill ha tror jag.
    Annars får det väl bli lite mera VV, där finns det alltid nåt jag vill ha

Haha...Har bara solhattar och shorts från VV nu men klämde lite på dem på Poppen igår. Tyckte den röda klänningen såg fin ut. Och de turkosa shortsen var urfina, helt annan färg än jag trott.

Lite Molo bodies eller Småfolk tröjor på erbjudande hade jag gillat

Nä, nu måste jag nog peta i mig och kidsen lite frukost.

CU 
  • Duntoffla

Lisa- skadad som jag är kan jag inte hålla mig från FL. Det låter jättefint. Nu blir jag ju sugen på att åka dit idag.

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-06-02 08:58:46 följande:
    lite roligt.. när vi pratade om molos scary kaniner så var bella inne och valde kläder... detta valde hon:

hon ville visa sin tofs med
    Åh finingen! Den där toppen köpte jag på salgen. hoppas att Lea kan ha den nästa sommar.
    Buttelina skrev 2011-06-02 09:12:19 följande:
    dunis: din tös var jättefin i bodyn! hon passar så bra i skarpa färger
    .
    Ocikatten skrev 2011-06-02 09:20:08 följande:
    Jag kan bara hålla med ovanstående!!
    Tack Bilden var lite kass men ja, hon passar bra i starka färger trots att hon liksom bror är rätt blek i huden  

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-06-02 09:25:52 följande:
    Men åh vad jag saknar ninerna, måste nog leta reda på nåt i printet till barnen. Meja hade ett par gröna capris från HM till sin body.

ängeln83 skrev 2011-06-02 09:27:09 följande:
    Liam i linnet och halvt omatchande NS bralls

Finingar!

Hmm...man kanske borde köpa ett sånt linne till Noel. Bör man i så fall ha 110 eller 116? Hur är det i storlek?
    Ocikatten skrev 2011-06-02 09:36:48 följande:
    Ja, jag gillar ju dem fast bara i helprint. *kräsen*
     Håller med. Camo är ingen hit tycker jag... *duckar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17