Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-05-30 19:47:21 följande:
    Det är mysigt med fint väder, men hur 17 får man in ungarna?
    De är ute och leker fortfarande.
    De lär ju sova gott inatt iaf.
    Tur att vi bor mitt i skogen för de är ute i bara trosor/kallingar.

En unge sover redan här och den andra ligger i sängen och sjunger Robyn. Hoppas han somnar snart så jag kan träna lite sen.  
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 20:00:05 följande:
    Snacka om idol-dyrkan! Han äter, andas och sover Robyn, sötlöken. Förvisso jäkligt bra smak men man börjar tröttna lite på  "does she like a barra barra cane" (som han kallar Dancing on my own)  
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-05-30 20:25:00 följande:
    Så han gillar Robyn.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 19:59:47 följande:
    Fy va härligt det låter Solig
    JA det är det.:)

Nu ligger de i sina sängar iaf. Får se hur länge det varar.
    Han AVGUDAR Robyn. Han kan movesen, texten (ja, så gott man kan engelska när man är 3,5 år) och tröttnar aldrig på att höra låtarna. 

Hoppas att kidsen somnar snart hos dig.  
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-05-30 20:34:29 följande:
    Vad söt han är!
    Här är småttarna ganska miljöförstörda av tonåringarna. Så mycket texter och moves här med.
    Fast inte Robyn precis...

Just nu var de väääldigt törstiga. Får väl kasta upp de igen.
    Ja, man inte annat än att skratta lite när han drar igång med sina uppträdanden. 

Såklart man blir ju ofta vääääldigt törstig just när man ska sova

Nu ska jag träna lite och sen slänga mig i soffan.

Säger go natt redan nu 
  • Duntoffla

Vilka fina barn i tråden! Längtar tills Lea kan ha stadsfjärilarna och det andra jag köpte.

Vet någon var man kan hitta leggings eller byxor i det ljusblå printet med vita prickar och rosa muddar/kantband? Gärna rea Tungan ute Behöver 74 eller 80

• Duntoffla
    solouniko skrev 2011-05-31 10:30:48 följande:
    Du vill inte ha 56or som korta leggings?
    Iofs kanske inte en helt dum tanke men midjan är troligen lite liten för min klump. Ska nor försöka satsa på större ändå tror jag
    solouniko skrev 2011-05-31 10:33:02 följande:
    Här har vi förresten verkligen inte sommar, bara grått och trist Till helgen är det dock lovat kring 20 och sol. Vi vill oockså ha sommar nuu
    Just nu är det faktiskt mulet här också men det var sol förut så det kommer väl. Det är runt 20 grader. Jag har faktiskt hellre fint väder i helgen än nu om jag måste välja. Då är hela familjen hemma. Nu fastnar jag ändå här
    Ska snart ta mig en prommis med Lea efter att hon ätit lunch. Orkar bara inte lyfta häcken  
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-05-31 10:42:43 följande:
    Såg ett par i "min" butik på 50%, annars måste jag nog köpa dom själv Jaa, vi röstar för sol till helgen tycker jag! Haha, känner igen det där med att fastna framför datorn
    Har de webbshop eller ska du kanske dit snart? OM du nu inte ska ha dem själv. Är det leggings eller brallor?
  • Duntoffla

Tjolla- härligt med sommarlov!

Lisa- nej, ser det inte men det kommer väl. Inboxa här annars.

Solo- vet du vad de kostar? Har dålig koll på priser

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17