Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2011-05-30 13:11:48 följande:
    Nåt med sky? 
    Hmm minns inte heller
    .
    lillronya skrev 2011-05-30 13:13:20 följande:
    rosesky?

Tack
    Ja, något sånt. Visste att det var ngt med rose. Då får den heta det nu

Och det där printet med stjärnor i grönt/vitt/svart/lila då? 
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-05-30 13:15:46 följande:
    Tack
    Jag tog ockå mig en tupplur, kändes som det behövdes idag
    Visst var det skönt? Var vaken till 01 igår då sambon skulle sms:a att han var framme efter att ha kört bil själv på kvällen samt att Noel kom över till mig plusLea ville äta kl 03 och vaknade sen 6.30. 

Hade sån tur att hon ville sova 2 timmar och inte 20 minuter nu på dagen

Lite fler frågor till tjejsida-proffsen

-Vad kostade babyskorna på salgen? Köpte Gemstones men har ingen aning om vad de kostade. Kan ju knappast ha kostast som basketkängorna.

-Vad heter den fina kappan jag köpte? Den rosa/vita med grönt. Som får ligga i växalådan i 100 år

- De långärmade tröjorna som är något mellanting mellan tröja och klänning, gick dem för 125 eller 150?

• Duntoffla
    Helle skrev 2011-05-30 13:34:12 följande:
    Hej hej!

Kikar in efter en minisemester på Danmark och ser att ni har shoppat en himlans massa fint

OT-fråga, men har ni några roliga kak-förslag till ett barnkalas. Har tänkt baka non-stop kakor men skulle vilja göra nåt mer.
    Dessutom: roliga lekar? Sonen blir 5 år.
    Cake pops (såna där bollar på en liten pinne)
    Cup cakes
    Chokladbollar inte att förakta. De går alltid bäst här på kalas

Lekar har jag tyvärr dålig koll på.
    annie dark skrev 2011-05-30 13:41:54 följande:
    Rosesky stämmer den andra tror jag heter stjärnfall, iaf på svenska.
    Tack! Hade stjärnfall i skallen men var inte säker

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-05-30 13:57:33 följande:
    och en sak till..
    hamnade på en sida som hade den där kappan du köpte dunis, den heter honey jacket
    Tack! Vet du vad den kostade ny?
    Busbellan skrev 2011-05-30 14:07:34 följande:
    Hoppas nån förstod vad jag försökte skriva där
    RAINBOW
     Jag förstod dig trots dialekten
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-05-30 14:07:31 följande:
    Ni som är veteraner på Salg,hur mkt gör ni av med då ni är där och handlar,så man vet att spara ihop till hösten    räcker 5-6 tusen?
    Det kommer du långt på. Jag har förut haft med mig ca 3000-4000 danska och denna gång mer. Köpte inte upp allt denna gång utan landade på 4900 dkk.

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-05-30 14:21:03 följande:
    Minst sagt kap!
    undra vad den koftan/jackan som jag köpte heter, skulle vara intressant att veta ordinarie pris på den
    Det var samma färger va men med en randig krage? Den är himla fin. Jag orkade inte ens kolla där. Den borde väl också heta honey någonting? Googlade och fick upp en bild som var lånad från LLM så där har den funnits i alla fall
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-05-30 14:43:18 följande:
    Insåg just att lappen faktiskt fanns kvar på den så det är ju bara att googla och se om den finns nånstans, måste göra det
    Ja, det är alltid kul att se vad nypris är när man gör såna kap

OJ, dagishämtning om 10 minuter! Kanske bäst att öka lite

CU 
  • Duntoffla

Ja och hon gav den till mig. Kunde inte hänga tillbaka den fast borde kanske tagit koftan istället. Ännu finare. Har en kompis som har kappan i mindre storlek, hon vill kanske uppgradera. Annars säljer den på t i höst

• Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 17:52:37 följande:
    Köpte en Molo body i 74 som jag tänkte skulle bli bra till hösten, men den går från nacke ner till tårna på Saga Hon är nog lite mindre än vad jag tror
    Haha, Lea har 74 nu och hon är ju några månader äldre. Typ ett halvår
  • Duntoffla
    Bubblan- Finfin shopping i BT! Är Molo-suiten med blommor på (cremebotten) fin IRL? Har varit lite sugen men inte bestämt mig om jag gillar den eller inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17