• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-09-03 22:23:45 följande:
    Go kväll!

Ja, den Småfolk klänningen är liten i storlek. Fick hem den idag. Stl 92/98 till Hilda.
    Åh, så söt hon är !
  • Jen80
    H I L L A skrev 2010-09-03 22:29:11 följande:
    Tack för finaste klänningen
    så lite så !
    Vad har Hilla för stl i skor? Såg du de finaste skorna från Bobux?  Skulle vara super till klänningen. Så underbart fina... Ava var sååå nöjd idag när hon gick omkring i sina nya skor. Men måste sluta prata om dem snart för det känns som jag pratat med allt och alla idag om dessa fina skor haha...
  • Jen80
    Tindrisen03 skrev 2010-09-03 22:36:10 följande:
    Vad är det för skor?
    Hade Didriksons jackor till tjejerna mina förra året och de var verkligen toppen trots bara 2000 i vattenpelare. Vi hade dock inte deras byxor till utan reima och nanook. Känns som om byxor blir mer utsatta om det är blött. Hur som helst ser jackorna som nya ut och vi kommer köra på dem i år igen. Annars är det ju många som testar Gneis i år, de har ju ngn slags rabatt på sin sida.
    Orkar nog inte fixa bild ikväll. måste förminska och hålla på och tror inte jag vågar länka, men ett tips är kanske att kolla FB . Har inte sett dem i någon webshop än så jag kan inte länka...
    Läste om någon Didrikson som hade 10000 i vattenpelare. Får kolla runt lite...
    Gneis har jag aldrig hört talas om. Måste jag kika på...
  • Jen80
    Jen80 skrev 2010-09-03 22:37:00 följande:
    så lite så !
    Vad har Hilla för stl i skor? Såg du de finaste skorna från Bobux?  Skulle vara super till klänningen. Så underbart fina... Ava var sååå nöjd idag när hon gick omkring i sina nya skor. Men måste sluta prata om dem snart för det känns som jag pratat med allt och alla idag om dessa fina skor haha...
    Haha, Hilla . Menar ju Hilda
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2010-09-03 22:46:35 följande:
    Jen80- Åh vad fina! Vad finns det för storlekar? Och vad är det för pris?
    hmm, stl 21 tror jag de börjar på. Kanske stl 20... Kostar 449 kr. Funkar nog inte på Tuva . Är ingen Bobux-älskare egentligen, men hittade många fina på mässan. Till våren kommer det också jättefina. Hoppas verkligen inte Avas fötter växer för mycket under vintern så hon kan ha stl 24 till våren ...
  • Jen80
    Ocikatten skrev 2010-09-03 22:49:00 följande:
    Vi har haft Didrikson med 2000 i vattenpelare och bor i slaskiga Skåne, Marcus var aldrig blöt ändå! Det står ju vattentät i beskrivningen trots 2000 i vattenpelare?!?! Men de har även overaller med högre vattenpelare. Tycker årets overaller är snygga.
    Ok. Ja, jag gillar en svart som jag såg. Och jackan+byxa var också fina. Åh, får nog verkligen fundera. Kanske får göra mig av med Molo-kläderna... Äh, får se hur jag gör...

Nu måste vi nog i säng. Sambon ska upp kl.3 och han sitter ff här bredvid... Jag lär väl få gå upp 3 timmar senare så jag borde också sova.
    God natt på er!! Imorgon måste jag fixa kort på Ava i fina stövlarna ...
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2010-09-03 22:51:41 följande:

Hm ok !! Näe haha hon har 17 =)
    Haha! Näh tänkte mer om man skulle inhandla för framtida bruk =))

Tycker jag absolut !! Men samtidigt känns det som att de gör fina skor nu så det kommer säkert fina även nästa höst. Ja, som sagt även vårens skor är jättefina. Hade hoppats man kunde köpa dem redan nu till hösten, men det kunde man inte . Har för mig att det var någon "hel" sandal med också såna band runt. Äh, grymt söta var de iaf !
  • Jen80
    movie skrev 2010-09-03 22:57:29 följande:
    Den klänningen är verkligen helt underbar.

Jenn80: Vad är det för finaste skor?

Chocklad: Super snygg väska ju!
    Skorna är från Bobux. Vet inte om jag får länka till Facebook, men där finns det iaf bild på dem. Har inte sett dem i någon webbshop än. Har ett par här hemma iaf . Lägger ut en bild imorgon när jag är lite piggare...
  • Jen80
    h80 skrev 2010-09-03 23:05:58 följande:
    när ni pratar om skor, menar ni de bruna stövlarna?
    Haha, bara jag som tjatar om skor . Men ja, de bruna stövlarna. Visst är de fina, eller är det bara jag som gått igång helt på dem ?!?!
  • Jen80
    Buttelina skrev 2010-09-03 23:12:51 följande:
    är nova stars mörka harem fina? tycker dom ser lite smutsblå ut på vissa bilder?
    Jag tycker de är jättefina. Gillar de nästan bättre än de ljusa från i våras. Har en bild i mitt galleri på Ava i dem. Tycker inte de ser smutsblå ut, men det beror ju på hur du menar ...
    movie skrev 2010-09-03 23:13:01 följande:
    Jag har många Bobux tofflor, köper alltid när jag är i Usa men har inte provat deras skor tänkte göra det nästa gång jag åker över. Hittar ingen bild men väntar med spänning tills i morgon
    Jag har inte heller provat deras skor innan. De hade ju några i våras som var ok, men inte liksom något speciellt med tyckte jag. Men nu i höst har de gjort jättefina. Dessa bruna små stövlar till tjej och ett par gulbeiga i Timberland-stuk. Supersöta bägge två! Ava har haft ett par Bobux-tofflor på dagis, men använder de sällan. Får nog ändå bli ett par till nu. Gillar de mer och mer...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17