Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-15 10:26:42 följande:
    oj shit men har inte både du och din kusinerna molos regnbåge? den är ju fin. eller om du tar en regnbåge och ett print, det funkar med.. regnbågsklänningen som du köpte på salgen passar inte? lillesyster har inga älgar va? eller duuu, köp en birdie tunika till stora tjejen
    Hihi, nää.. ingen regnbåge. Den passar inte ännu :-/ Och lillasyster har inga älgar (tyvärr! Jag äääälskar älgarna). De har flera fina print båda två, men inga som är lika
    Hehe, det sista alternativet gillar jag bäst {#lang_emotions_tongue_out}. Men fotograferingen är i eftermiddag, var får jag tag på en Biridietunika nu lixom {#lang_emotions_sealed}

Nä, jag får nog tänka om... *går och botaniserar i byrå och garderob*
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong

Åh herre gud vilken söt hund i BT. Jag tror jag dör lite...

• Lalalong
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 21:23:05 följande:
    Måste ju fråga...Är det någon av er som anser det vara värt besväret att köpa på salgen för att sälja på Tradera? Jag själv tycker ju inte det med tanke på hur måååånga svenskor som numera tar sig dit,Tradera går skitdåligt allt som oftast och jag orkar inte men det står ju för mig
    Jag tycker inte heller det.
    Jag har mycket stramare budget denna salg än förra just eftersom jag inte vill komma hem med en massa som jag egentligen inte vill ha när det väl kommer till kritan. Inte så att jag köpte en massa för att sälja i höstas, utan mer att jag köpte saker som jag i efterhand insåg att njäe... det var inga "Klara-plagg" om man säger så. Har ju då försökt sälja dem på Tradera, och det har gått skitdåligt rent ut sagt.
    Så nu försöker jag vara restriktiv och bara köpa sånt jag verkligen vill ha.
  • Lalalong
    Ocikatten skrev 2010-05-30 14:07:26 följande:
    Lalalong: Klänningen blev ju superfin! Satt den andra oxå bra?
    Ja, kanon!
    Jag har inte provat den ännu... men jag tror att den kanske blir lite liten nu när jag ser klänningen så här i närheten av henne så jag får en uppfattning. Men det får vi se. Klara avskyr att prova kläder. Så här blir det inget sånt utan det blir den dagen jag kan tänka mig att ha det på henne. För sitter det bra så tar hon inte av det igen. Man tar på sig det man ska ha på sig helt enkelt, inget annat tramsande. Tråkig är hon
  • Lalalong

Lite dålig på att skriva här i tråden, men har lagt lite i BT i alla fall Jag tycker det är så roligt att titta på alla andra fina barn i fina kläder och bli lite shoppinginspirerad. Så nu bidrar jag lite själv också

• Lalalong
    Ocikatten skrev 2010-06-10 18:09:58 följande:
    Kossorna är ju bara helt underbara!! Hjärta
    Synd man inte hade Molo-span på den tiden...
    Ja, de är toksöta! Hittade dem på salgen i höstas
  • Lalalong
    SmillaMilla skrev 2010-06-10 18:50:12 följande:
    Busbellan: Häääärliga bilder! Augsut är ju bara så himla söt så man smälter.

Lalalong: Åhhhhh pytte lilla sötisen! Älskar lammen och kossorna. Och älgarna...
    Ja, hon är liten men naggande god
    Busbellan skrev 2010-06-10 19:51:20 följande:
    Lalalong: Söööta Alva, så många fina print du har

Smilla: Så härliga soliga bilder på söt Svea, jag vill med ha sommar!!
    Tack
    Ja, fortfarande är det övervägande annat än Molo i Alvas byrå, men lite fint har jag allt hittat Tungan ute
  • Lalalong

Studsar in och tipsar alla som bor i närheten av Båstad. Jag var där på kurs idag och när jag gick på... stan (?) så hittade jag en affär som jag tror hette Rackarbyn. Hon hade 50% på allt i butiken, något lite var det 70% på också. Det fanns en del Katvig, lite IdaT, Hummel och några andra märken... Lundmyr tror jag.. och nåt mer.

Har ni vägarna förbi är det kanske värt ett besök

• Lalalong
    lillronya skrev 2010-06-18 19:35:29 följande:
    Tackar!
    Min favvo-hummel-butik!
    Ja, jag gluttade lite på Hummelhyllan, men köpte inget av det.
    Om du ska dit.... Skulle du vilja kolla efter en sak till mig? Utomhus hade hon gummistövlar och hon hade ett par rosa Katvig i strl 24. Jag velade och velade och struntade i det och nu ångrar jag mig! Jag tror de kostade 200 kr, så det skulle vara 100 kr då efter att 50% är avdraget. Om jag sätter över 100 kr+porto för stövlarna hit, skulle du kunna köpa de till mig då om de finns kvar?
  • Lalalong
    lillronya skrev 2010-06-18 19:41:06 följande:
    Kollar genast!
    Lalalong skrev 2010-06-18 19:39:58 följande:
    Ja, jag gluttade lite på Hummelhyllan, men köpte inget av det.
    Om du ska dit.... Skulle du vilja kolla efter en sak till mig? Utomhus hade hon gummistövlar och hon hade ett par rosa Katvig i strl 24. Jag velade och velade och struntade i det och nu ångrar jag mig! Jag tror de kostade 200 kr, så det skulle vara 100 kr då efter att 50% är avdraget. Om jag sätter över 100 kr+porto för stövlarna hit, skulle du kunna köpa de till mig då om de finns kvar?
    OM jag åker dit så kollar jag. Vi väntar med överföringar tills vi vet.
    Ja,  precis! Blir kanon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17