Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

villken shop hittar jag katvig body + strumpbyxor .. randiga.. ha kikat på hmmm oii.. och babyshop ha jag för mej det var men det fanns inget matchande.. så snälla säg till om ni vet ngn med bra utbud av just det =)

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ
    Saraia skrev 2011-02-12 19:48:31 följande:
    tror ni 68 el 74 i MOLO klännning blir bra för min lilla t sommaren??? e ca 63cm nu o 6,5kg, har precis börjat m 68 i det mesta annat, men de klänningarna e väl rätt stora eller?
    På Tuva sitter ca 74 bra nu .. i molo hon är snart 10 mån väger ca 11 kg och är ca 74 cm
  • CamillaJ

Hur är katvig nuförtiden i storlekarna ,små smala som innan ? Ha nog inget från senaste katvig.. fundera på om 80 funkar på tjejen.. hon ha i "vanliga" butiker hm tex HM ca 80/86.. och katvig strumpbyxor är det långa? Vet att 80 i strumpbyxor bruka vara långa beställde iaf 68/74 nu Tuva ha 80 i byxor.....

• CamillaJ
    Saraia skrev 2011-02-12 21:51:58 följande:
    hum, då borde 68 räcka.... följer hon tillväxtkurvan hon har så e hon i juli vid 8mån ålder ca 72-73cm o ca9,5kg

Ja det borde räcka då, Tuva var 72 cm vid 8 mån kollen och 10,1 kg ..

• CamillaJ

Usch fy det låter som att ni har riktigt ruggigt och kallt hos er .. här är det nog bara ca -5 grader kan jag tänka mej och jag fryser ... kan inte tänka tanken att ha -30 grader .. ha liksom typ aldrig hänt här ! =)

Åh Så fina bilder i bildtråden jag är för lat för att lägga ut ;) kanske skulle göra det snart

Väntar iaf paket ett liiiitet paket från LLM .. bara en katvig body + strumpbyxor. Skulle vilja ha massa strumpbyxor ifrån Katvig men hitta det ingenstans.. Trist !!

Tjolla- Vart ha du köpt fiiiina klänningen som Lia ha på sej på 1 årsdagen?? =)

• CamillaJ

God kväll..
    fina bilder som vanligt i bildis !! =)

Alla ni som ha facebook går in och gilla eller bjud in er själva på eleraff ... såg innan idag att dem skulle köra nåt erbjudande om typ 4... 5 till blev "fans" av dem .. så passa på .. kanske nåt riktigt bra  =)))

Molo softshelll jackorna är de normala i storlek ?

• CamillaJ
    Julia1234 skrev 2011-02-17 20:32:03 följande:
     Jag gillar, bara 2 kvar nu...
    Braaa :))
    hehe!!
    Busbellan skrev 2011-02-17 20:43:16 följande:
    Softshelljackorna är ganska små.
    110 sitter precis på Ella som är 101 cm lång
    Okey !! Då vet jag .. tack
  • CamillaJ

la in bilder på dagens köp från eleraff finaste vårjackan från ticket to heaven .. =) fin !!
    Super nöjd hoppas den ska funka nu .. tog 80 .. tuva borde ju inte växa mycket mer nu !

• CamillaJ

nån som ha bild på "bebis" i katvig "haremtights" .. ?? Ha beställt men kommer inte förens måndag nyfiken och se hur det ser ut på :))

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17