Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla - Söt tjej i fina molo lurven i bildis !!! Hur gamal är hon ?

Idag på morgonen beställde jag fina suiten från småfolk den nya åh va fin hoppas den är det IRL med !!!

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ
    Duntoffla skrev 2011-03-03 10:31:53 följande:
    Tack! Hon är 7 månader nästa vecka.
    Maliten skrev 2011-03-03 10:25:16 följande:
    God förmiddag!!
    Vackert väder idag också. Lovely!!
    Var på Pomp de lux party igår och blev glatt överraskad över deras kläder! Så fina festkläder om man ska på dop, bröllop eller till examen. OCH bra priser. Påminde nog lite om MAT...
    Så letar ni finkläder kan jag varmt rekommendera Pomp de lux.
    Ja, de är verkligen fina. Synd att de inte finns i mindre storlekar bara
    Ok! Tiden går fort

Kan inte fatta att T fyller 1 år nästa månad, fy.. det har verkligen gått ifart !!!
    Idag väntar jag hem flera paket sen ha jag handlat så mycket så nu vet jag inte vad jag handlat .. förutom suiten idag .. allt annat ha jag vunnit på T eller köpt på mej från Face ...
    ska blir kul och se vad som dimper ner i brevis .. !
  • CamillaJ

Slängde in lite bilder på T .. fick sött paket ifrån ellos idag inför sommar. Hm hoppas bara hon kan ha dressen i sommar.. hmm på gränsen. Äh vi få se
    Det var en sjal till men den va pytte liten Obestämd

• CamillaJ
    LitenBlomma skrev 2011-03-04 13:30:22 följande:
    74 sitter nog bäst men en 80 kan du ju alltid dra åt i ärmar och nederkant.

Meja i stl 74, 68 cm lång.
    Så söt tjej!!!

Själv ha jag en mycket gnällig och ledsen tjej som klänger och kan absolut inte vara själv ... som ett plåster ... bara jag som gäller... underbart Huuaa.. känner mej inte helt kry heller hoppas de gå över !!

Ängeln- Såå fiiiiina NS kläder .. och barn förståss !!

Nu är jag så sugen på dom byxorna..
    undra när min dam ska lära sej gå Känns som de mesta blir mycket roligare då iaf när det gäller kläder haha ..
  • CamillaJ

Är det Tuvas suit ni menar ? Haha man vet aldrig   Ehm iaf det är storlek 80 Tuva var på 10 mån kollen för ca 3 veckor sedan .. 10,6 kg .. 74 cm tror inte mycket har ändrats sedan dess.

• CamillaJ
    Smultronhjärta skrev 2011-03-04 14:48:47 följande:
    Så härliga färger ju!Solig Undrar jag om en 86:a räcker till Lova..hon är ju 81 cm om inte längre*växer som ogräs*
    Får fundilera på det
    Kan ju säga att den va stor i storlek .. mot mina andra suitar iaf lång om inte annat !
  • CamillaJ

Tjolla så söt i katvig o meandi kjolen

La ut 3 bilder på Tuvis i gårdagens outfit och dagens i fina colibri ... passade jättefint till VV strumpbyxor!

• CamillaJ

Hmm vill också shoppa på BOR men finns typ stl 86 i allt jag vill ha ju .. undrar hur förstort det lär bli ???? Hmmm.. trist !!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17