Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Slängde in 4 bilder på det nyaste shoppingen, köpt från bästa Eleraff !! Molo lurvjacka .. fiiiina gröna och finaste mössan till . 2 katvigmössor också den fiiiiina green/darkgreen och skyblue/darkblue eller va dom nu heter så fint men dom var till stora killarna.. nu vill jag ha dom 2 ränderna i katvigsuitar till Tuva !! Fint....

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Såg också massor av fiiiiiiina nyheter från MOLO på eleraff .. klänningen var ju jättefin !!!

• CamillaJ
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-25 16:45:20 följande:
    Vad e de för fin vårjacka T har på sig?
    Åhhh finaste anorak ifrån ticket to heaven .. också köpt på eleraff =)))
    Den är jättefin och vind o vattentät ! Vattenpelare på 8000 mm ;).....
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2011-02-25 16:57:34 följande:
    camillaj fiinaste fleecen ju
    Mmmm ja verkligen !!!
  • CamillaJ
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-25 17:03:12 följande:
    Dyr? Drömmer Deras hemsida är såååå seg hos mej...
    Hmm... 699.95:- ... !
  • CamillaJ

Hej hej fiiiiiina bilder i bildis
    Själv har jag shoppat idag igen på kära Eleraff .. (skulle dit o byta molo-lurven till en storlek större) så det blev en Molo klänning ..typ tattoo? Trodde verkligen inte den skulle vara så fin som den igentligen var irl .. Gumman min sover men sen ska testas sen blev det skit snygga jeans till min stora kille från Mini rodini .. slim så snygga Hoppas dom sitter lika snyggt på som jag tror
    Var nästan nästan påväg att inhandla nya vårjackor till killarna men det fick vänta liiiite till...... vet inte än vad jag vill ha ..hm svårt detdär

• CamillaJ

La in bild på Tuvis i nya molo klänningen.. men ah kan inte bestämma mej. Kanske kan tänka mej att den är fin till det lila/svarta tightsen från Molo .. ?!!  Hmmm... Obestämd

• CamillaJ

Åhhh fin shopping
    Härligt med salg .. vad har dom för priser typ ? Verka vara sjukt billigt

Usch sitter fortfarande och velar om jag ska behålla klänningen eller inte, om den ens blir till användning eller inte .. eller om jag ska åka till eleraff och byta till colibri ...... ?!! Gaaah.....

• CamillaJ

Åh lät härligt med Sol .. här är det kallt och grått ..riktigt trist ! Men jag ha iaf tagit mej en tur till eleraff och bytt min klänning nu till colibri som ska testas sen när T vaknar .. hoppas jag gillar den bättre eller som den ser ut så vore det inte klokt om jag inte gjorde det Mitt nästa inköp blir helt klart en colibri baddräkt .. whoho så fiiiiiina !! Kollade på de colibriskorna och de andra .. börja alla från 25 ifrån Molo el. är de bara dom ? Ha sett innan typ att de funnits mindre ...?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17