Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjolla.... söta barn i bildtråden!! Och grattis till dom ... =))
    Hm.. fundera .. ska köpa 80 i Tuvas colibri.. för de molo klänningarna hon ha nu är tighta och räcker inte ens till knäna dom hon ha i 74 iofs tror jag dom är mindre än de nyaste klänningarna MEN kommer endå köra på 80 även om hon är 74 cm .. dom klänningarna hon ha i molo annars är 80 och visst dom är under knäna men annars tar hon upp dom rätt bra ... jag tror du ska ta 80 till sommaren ... fast sen bero de på hur du vill att dom ska sitta =))

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Hmm fick hem paket från litepalandet... men tog 86 i katvig.. blev lite nervös då jag tog 80 i ränderna och det var lagom precis nu så men tänkte slänga ut några bilder .. för jag är tveksam om det är för "pyjamasaktigt"

Kristyr skrev 2011-02-21 11:42:55 följande:
    är tuva förresten bara 74 lång? Trodde hon var längre..

Har med en hajtjej nu.. hon har vips 6 tänder.. de fyra på ovansidan kom samtigt...
    Hehehe nope .. var på 10 mån kollen då var damen 74 cm .. och hmm 10.6 så hon börja smalna av nu.. =))
    Haha ja de där med tänderna gå antingen fort el sakta ;) ... Tuva fick 8 stycken på en gång nu ha det varit lugnt i munnen i 2 månader :D
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2011-02-21 12:17:20 följande:
    Colibrin är bredare än dom gamla klänningarna, men kortare. Den var bara nån cm längre än min flowerfield i 62/68. Tycker nog du ska ta 80 om dom andra inte ens går till knäna.

Å då blir det ju lite självklart att jag med ska göra det, Lia är ju 76 cm
    Min donna är ju bred i kroppen hmm.. se de tar ju lite av tyget men nu fick jag göra mej av med butterflie o rainbow.. såååå fina !! Dom blev inte så fina när dom sätter sej på kroppen så att blöjan syns tillslut .. klänning är ju klänning =)))
    Japp jag tror jag tar 80 iaf!!!

Så nu la jag in bilder på Tuva i nya katvig .. hmm söta harem.. men iaf 86 .. för stort ? Eller ska jag vänta ut dom .. hmm eller sitter dom helt OK!
    Svåra beslut att ta själv ;))) hahaha
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2011-02-21 14:20:42 följande:
    Tyckte det satt bra! Men finare med den lilavita t-shirten till
    Mmm ja jo det blev lite för mycket med tröjan till .. ah men de lutar till att behålla.. frågan är vad jag ska ha tröja till hahaha.. stora problem =D
  • CamillaJ

hahaha komiskt att skriva uppe i hörnet :) Ajja..
    Äh behöll kläderna och nu är jag typ helkär i harem legginsarna... men fundera starkt vad jag mer behöver eller ja Tuva.. det är ju så kul att vänta på att det ska komma ngt kul i brevlådan ju ... hmmmmm!!!!
    Nån som ha nån bra rea sida då?
    Ska in till eleraff och inhandla den grööööööna fina lurven med lila kant .. så fiiiiin till den gröna el lila mössan från molo .. va inne och köpte finaste jackan från ticket to heaven och under den ska jag ha den gröna lurven .. kul med nåt annat än rosa.. känns som jag tröttnat efter denna vinter med rosa vinterjacka från Po.p ... tråk jacka !! =)))

• CamillaJ

Måste bara säga det att jag beställde från ellos typ första gången jag var där inne ha inte tänkt så bra om den ja shoppen ..affären .. men iaf köpte de 2 sötaste seten till Tuva .. helt underbart sött !!! Hoppas de ska komma imorgon iofs var det sommarkläder ....

• CamillaJ

Åhhhh!!! Bubblan du gör mej shoppingsugen !!! =)))
    Ingen som ha ngn bra rabattkod eller så ..... småsugen på katvig .. igen...
    funkybaby hade inte fått in så mycket nytt annars hade dom ju 20% va ?
    Alltid kul med rea.. ska göra mina storköp på eleraff i slutet av veckan tänkte jag !

• CamillaJ

Bra erbjudande till er som är sugna att shoppa lite fleece.. på eleraff ha dom köp valfri fleece tom imorgon och få en katvigmössa på köpet !!!!! Glad  Flört

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17