lillronya skrev 2010-11-23 16:41:18 följande:
Å det låter som att du har det jobbigt.
Kramar!
Den klänningen från lindex är så himla fin!!
Funderar på den till A också.
Tror att våra töser har samma nyårsklänning? Fast vi har en svart.
Den får duga i år också.
Fast jag vet inte vad vi ska hitta på då. Mannen jobbar...
Den prickiga klänningen är ju stencool! Den röstar jag på.

Tack!!
Jo, det är inte ofta jag erkänner mig "svag", eftersom så många runt om mig mår dåligt, och vi har sett otäcka följder av psykisk ohälsa i vår familj så försöker jag alltid vara den som är på topp och har ett leende över till alla. Men så händer det saker som man bara inte kan hantera. Som tur är har maken en god period just nu!!
Ja, klänningen från Lindex är ursöt! Lite gammaldags jul så där. Men finns den till större också?? Har inte sett... Så fall skulle man ju nästan ändå ha den till Klara också på ett av julfirandena, så kan man matcha lite. Vet att alla inte gillar det, men jag tycker det är sött med syskonmatchning
Det är säkert samma dom har då! Är rätt säker på att den fanns i svart också. Klara hade den både på jul och nyår förra året, därför har hon den röda! Annars måste jag ju säga att en svart hade ju nästan gjort sig bättre på nyår! Vad trist att han jobbar, hoppas ni får en jättemysig nyårsafton i alla fall!!
Ja, den prickiga är verkligen läcker! Just nu lutar det nog mest åt den faktiskt. Men det beror som sagt lite på vad som finns i butik. Finns kanske inget kvar den dag jag lyckas ta mig till affären! Men det ger sig

.