Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2010-11-09 09:43:15 följande:
    Vilket print är Rosesky?? Bild någon??

Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong

Hörre ni... som vet allt!

Var hittar jag bra, lätta vinterskor i strl 19 (ungefär....)?
    Gärna i något tex-material...

• Lalalong
    Preggi skrev 2010-11-13 08:43:21 följande:
    Jag tyckte när mina tjejer var små att superfit hade bra goretex skor för deras små fötter. De vägde inte så mkt som de andra.
    Jag var precis in på sida där jag hittade just superfit!
    Det enda dom hade i strl 19 var Kavat och Superfit och Kavat hade innermått på12,9, det blir för stort! (foten är 9.5-10 cm nu, svårt att mäta själv) och skorna ska användas om 2 månader). Superfit hade innermått på 12.5 så det kan ju gå om foten växer lite till på dom här två månaderna! Med en sula i så...

Skönt att höra att ni varit nöjda med dom också, för då ska jag leta upp en butik som säljer superfit som dom kan få mäta och ge mig råd!
    Lätta skor känns som ett stort plus när det är en liten ettåring som ska gå med dom
  • Lalalong
    solouniko skrev 2010-11-13 08:57:05 följande:
    Hallååå där Jag som hade med dina byxor till salgen i onsdags och allt, men missade dig heelt och hade inte en tanke på det heller förrän jag kom till lillronya på kvällen, haha! Inboxa gärna din adress här eller på FL så skickar jag dom istället
    Hehe, nä jag kom på det när vi stod utanför och skulle hoppa i bilen och köra hem. Jag orkade verkligen inte gå in och ta reda på om du var där överhuvudtaget utan tänkte att det är lätt värt 24 eller 36 kronor, vad det nu kan bli i porto, att bara sätta mig i bilen nu och åka heeem!!!
    Men sen har jag glömt det! Skulle skickat ett inbox på facebook hade jag tänkt
    Jag gör det med min adress, så får du kolla portot!
  • Lalalong
    Preggi skrev 2010-11-13 09:15:58 följande:
    Undrar vad M hade för storlek i hennes första skor? F t.ödd i November.. Det är ju tillräckligt svårt för dem att gå med overallen på i snö när de precis lärt sig gå. Vissa var så höga minns jag att det kändes som de gick upp till knät på dem.
    Jag köpte kavat först men P kunde inte ha dem för hon klev ur dom hela tiden. tror hennes fötter är för smala för dem modellen.
    Svårt med skor.. Lycka till
    Ja, det är lite det jag känner. Hon kommer förmodligen precis ha lärt sig gå, och ska hon dessutom försöka ta sig runt i en bylsig overall!
    Håller med dig om Kavat, var tveksam till dom redan från början så jag var lite glad att det blir för stort! Jag köpte ett par fina Kavat till Klara i Facebook-gruppen, att ha som extra skor i vinter. Och dom är verkligen breda! Tror inte det hade varit något för Alva faktiskt.
    LeonLatva skrev 2010-11-13 09:17:07 följande:
    Jag har ett par röda superfit skor i strl 19,om du är intresserad? Min lille hade inga problem alls med att gå i dom
    Kanske... Det beror på hur mycket dom är använda? Är inte jätteglad för att köpa just skor begagnat egentligen. Allt annat går bra, men skor är jag rätt petig med
    Men skor i denna storleken borde ju inte slitas på samma sätt som större skor, så det är inte omöjligt!
    Inboxa mig istället...
  • Lalalong
    THEA och Grodan skrev 2010-11-15 20:10:59 följande:
    Då var det visst dags för Katvig salg Någon som skall åka på den?
    Åhh.. var? När?

Har sagt hela hösten nu att jag vill åka på Katvig-salg... Nästan hellre än Molo egentligen...
  • Lalalong
    THEA och Grodan skrev 2010-11-15 20:14:27 följande:
    Indbydelse til Katvig Lagersalg

Kære Katvig kunde

Du inviteres til Katvig™ Lagersalg
    Lør. 27. & søn. d. 28. november 2010, kl. 10-17
    Langebrogade 6F (i kælderen under 6E)
    1411 København K.

Parkering på gade til alm. takst.
    Alternativt ligger Christianshavns Metro station 5 min. gang herfra.

Vi glæder os til at betjene dig!

Dankort eller VisaDankort foretrækkes.
    N.B. Katvig besvarer ikke mails vedrørende lagersalget.
    Forbehold for begrænset udbud af størrelser og styles.

Ojoj, vad sugen jag blir!

Fast jag ska nog se om jag hittar tidigare priser först innan jag blir föör sugen
  • Lalalong

Kollat.

Fortfarande sugen Tungan ute

• Lalalong
    LJ2 skrev 2010-11-15 20:29:24 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1220...

har jag missat nåt? *funderar*
    Haha. Jag såg också den för någon dag sedan och kliade mig ordentligt i huvudet

Ah, men kom igen tjejer. Några måste vilja till Katvig. Blir ju lite för dyrt att åka själv lixom!
  • Lalalong
    h80 skrev 2010-11-15 20:38:33 följande:
    jag är väääldigt sugen, hur är priserna, nån som vet?
    Kolla Stormis eminenta salg-blogg

(länk i Molo-salgtråden, sen klicka på bloggens ursprungsadress och bläddra ner lite)

Tack till dig Stormis som samlar alla priser och info. Guld värt! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17