Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

nettan1016 skrev 2010-04-26 19:16:11 följande:
    Nu kom sonen in efter att ha varit ute och lekt med grannen och han hade plockat en fin bukett blommor till sin kära mamma. Vitsippor, scillor och en påsklilja misstänkt lik de vi har i trädgården. Men vad gör väl det. Jag har ju aldrig fått egenhändigt plockade blommor av honom.
    Gullunge {#lang_emotions_heart}

Här har Ella somnat utan napp, undrar vem hon fick inspiration från {#lang_emotions_dreamer}
    Hon slog in dem i ett paket som skulle till pippi, la dem i vår postlåda och förväntar sig att pippi hämtar dem där, sen var hon nöjd. Frågade inte ens efter dem innan hon somnade
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:08:11 följande:
    Ha ha vilket sammanträffande. Jag började prata med Svea här i går om att hon skulle sluta med nappen och att hon skulle kunna ge napparna till Pippi. Fick svaret: "Nääää napparna är Sveas, de får INTE pippi. Jag skall ha napparna när jag sover". Hmm så tror inte att detta kommer att gå smärtfritt här inte. Men Ella är ju några månader äldre än svea.
    ja, bara för några månader sen tittade Ella bara på mig som om jag vore galen när jag började prata om att ge bort napparna
    Så det kan ändra sig
    Fin shopping du fick idag förresten!
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:18:05 följande:
    Busbellan: Åhhh vad fina harmesbyxorna är på din kille! Önskar att Anton ville ha sådana.
    Tack
    ja, dom är såååå fina på, vill han inte ha såna?
    Så underbart sköna känns dom också
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:25:45 följande:
    Nä han vill inte ha sådana Men köpte dem till Svea istället.
    Ja, vi har dem till ella också, och förra årets också, älskar dem.

Nora har också förra årets och de är välanvända. Hon har nu hål i grenen och nästan ett hål på varje skinka
  • Busbellan
    solouniko skrev 2010-04-26 20:44:53 följande:
    Godkväll tjejer Allt bra? Så himla söta barn i BT och vilket härligt sommarväder alla verkar ha det, här har vi max haft kring 5-6 grader ännu men det går frammåt Bildbombade lite nyss på stortjejen som absolut inte är någon bebis längre, tiden går verkligen FORT!
    Åh vilken goding {#lang_emotions_heart}
    Stor tjej nu ju
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-26 20:46:32 följande:
    Men vilken duktig tjeja. Det är ju ganska skönt att dom kan pusha varandra en del. Evelina har fortfarande bara sin lilla prick på ryggen, men vi får väl se i morgon bitti.
    Här har det inte blivit så många fler prickar, hon har några stycken på benen, magen och ryggen bara. Hoppas det stannar där
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-04-26 21:14:05 följande:
    Hej hej Vad händer här? Har bidragit med ett par bilder till BT för en gångs skull
    Vilka söta killar
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-04-26 21:36:38 följande:
    haha om my god sååå fina dom katvig ränderna åhh fina!!! vi har dom i strl 92. får vänta 2 år eller nått för att de ska funka som knickers
    Är väl risk för att det blir mer shorts än knickers här, men det är värt att prova
    solouniko skrev 2010-04-26 21:40:51 följande:
    Fiina Milla har 62 i knickers nu, bla de med änglar som jag la upp i bildis. 68 ser ut som lite för små byxor Hade såå gärna velat ha ett par aqua i 62
    Ella hade egentligen 68 i knickers förra sommaren, skulle nog behöva minst 74 i år
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-04-26 21:48:58 följande:
    Äntligen blev vi med dessa bilar igen, ett av mina favvo print, blir perfa som knickers i sommar.www.tradera.com/Molo-byxor-med-bilar-storlek-...(inte min auktion)
    så du köper 68 i knickers till Liam?
    Då kanske byxorna jag köpte i 68 ändå kan funka som knickers till Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17