Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-10-09 22:06:14 följande:
    haha gaanska överens
    hahhaha typ smurf
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-10-11 08:01:46 följande:
    God morgon på er!!
    Hemma och vabbar som vanligt, eller i alla fall halva dagen.
    I em blir det skolan. nu på fm ska jag försöka få nåt gjort med Ella hemma
    God morgon Solig
    Lycka till med pluggandet nu på fm
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-10-11 18:54:51 följande:
    God kväll!

ja i dag när jag lämnade Svea på dagis så fick jag en chock. Sambon hade missat att läsa informationen i fredags. De skulle tydligen fotograferas i dag. Så det var ju bara att slänga sig i bilen, hem och hämta klänningen (molo rådjur), borsten och gummiband. Snacka om klädgalen.
    Lite lätt panik där kanske
  • H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-11 20:39:07 följande:
    Mmmm... jag sitteroch funderar på HUR bor tänkter när dom har 25% på villervalla..... HUR sjutton ska jag veta vad dom har och inte har?? Obestämd
    Säljer dom inte bara  i butiken ?
  • H I L L A

God morgon Solig

Åhhh, vilken härlig morgon !!! (inte ofta man tycker det kanske )
    Så friskt och kallt ute.
    Barnen har nu på sig ullunderställ, fleecekläder,skalkläder & ullfodrade kavatkängor. Mössa och softshellvantar också.
    Börjar inte heller med overall ännu, blir ju varmt framåt dagen. Bättre att ta på lager på lager.

• H I L L A
    lillronya skrev 2010-10-12 22:23:37 följande:
    Har folket skaffat sej ett liv eller? Ganska lugnt här för det mesta nu för tiden.
    Hej!
    Ja, här är ju hur lugnt som helst, men smidigt när man ska läsa ikapp

Jag antar att jag får ett liv from i morgon då maken ringde och sa att han kommer hem i morgon, dvs 1 1/2 vecka tidigare än planerat Förvånad Dags att röja undan här
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-10-12 23:01:05 följande:
    Ja det är ju en fördel när man inte varit här förstås.

Å vad skönt att han kommer hem tidigare! Då har du att göra nu då?
    Ja, nu blir det till att fixa & dona halva natten
    Bäst att sätta fart!
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2010-10-13 10:12:31 följande:
    Heej flickor! Hur är det med er?
    Jag är sååå sjukt salgsugen! Undrar när man kan förvänta sig ett litet Molo mail... Tyst Inom några veckor hoppas jag!
    Jag hoppas mitten av november
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-10-13 10:37:55 följande:
    Hoppas inte flygbiljetterna stiger nått när det börjar närma sig, som det ser ut nu går det på mellan 800-900 tur och retur till stockholm så jag hoppas det håller i sig!
    Det är väl vissa tider på dagen som flygbiljetterna är billiga ? I af mellan Växjö-Stockholm
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-10-13 10:44:57 följande:
    Joo så är det ju, också är det även billigare på veckodagar än på helgerna Men det verkar vara det billigaste just nu. Ska kika på tåg osv också men usch det tar 14 timmar från Luleå till Stockholm så det kan vara värt någon hundring extra för 1 timmes flyg Sen ska vi ju bila från sthlm till köpenhamn också så det kanske räcker
    Ja, men flyg är ju såååå smidigt !!! Det går inte flyga ända till Köpenhamn då ?
    Tjollabolla skrev 2010-10-13 10:43:50 följande:
    Åh tänk vad roligt v i hade det på salgdejten i Örkelljunga, det är väl 1½ år sen nu Förvånad. Åh så kul det var!
    Superduper kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var väl maj 2009 ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17