Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-10-21 17:57:08 följande:
    hej tjejer! Ohhh vilken trevlig shoppingdag vi haft! I Löööve OTT! Men nu är jag heelt slut
    Vad köpte du för fint ???
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2010-10-21 18:58:11 följande:
    AJ då! Sören så mkt folk där var ett tag. Jag hade Lia i sele så hon är ju lätt att hålla reda på. NIO KLÄNNINGAR! Jag hittade det rummet sist av alla, haha. Typiskt. Men blev ändå nöjd. Köpte ett par 68 suits som väl egentligen är på gränsen, men svårt att låta bli för en hundralapp!

Nu är där bilder i bt!
    UNDERBAR shopping och ja, bra pris !!!!!!!
    Fina småfolkisar också!!!!!
    Och supergoa Butte
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2010-10-22 09:30:59 följande:
    Vi fick snö här hemma i Nybro (kalmar, är hos mina föräldrar) natten till igår, finns lite hemma i ronneby också
    Maia är överlycklig, dock inte jag då jag inte har vinterdäck på bilen än o nu är vägarna glashala Tyst

Fina fynd ni gjort på OTT. Jag längtar tills molosalg...även om det ser mörkt ut för att jag ska kunna följa med Ingen barnvakt och dåligt med pengar. Får försöka köra ett race på tradera nu.

Tror ni det går att ha med barnen? Maia är rätt lugn av sig numera, och Mateo kanske jag kan ha i bärsele?
    Min pappa brukar alltid vara barnvakt men han kan knappt gå och det kanske han aldrig kommer kunna göra igen utan kommer nog få halta sig fram resten av livet
    Jag tänkte ju ha med barnen förra salgen men fixade barnvakt i sista minut. Glad för det, för det var ju hur mycket folk som helst, aldrig varit med om liknande.

Jag vet inte hur salgen blir för min del heller, att jag ska dit är en självklarhet, frågan är bara hur. Maken vill gärna följa med så vi kan bo över på hotell, men nu åker han iväg på jobb igen ett par veckor. Hoppas verkligen han hinner hem till salgen
    Annars åker jag själv och bor över hos bästisen i Malmö.
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-10-23 12:22:57 följande:
    Hej hopp igen

Här flyttas det lekstuga för fullt, och Liam är som vanligt lycklig när morfar är här

Beställde precis vintermössa och vantar till Liam så nu är hans vintergarderob komplett.
    Detta blev det:
    www.klkids.se/pub_images/original/15030806_38...
    www.klkids.se/pub_images/original/15030818_37...

Blir nog fint till hans overall.
    www.babyshop.se/data/product/images/L/3452_20...
    Superfint !!!
    Vilken stl tog du på mössan ?
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-10-23 12:31:07 följande:
    Tror också det blir fint Lite roligare med regnbågen än enfärgat även på mössa/vantar.

Jag tog 3-5 år, har ingen aning om hur dom är i storlek men jag hoppas den passar.
    Du får slänga in en bild i bt sen
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-10-23 20:17:41 följande:
    Hej på er!
    Jag behöver lite skotips från er med lite störe tjejer.
    Vad har de för vinterskor?

Jag vill att Nora ska ha ett par vattentäta, hon vill inte ha med kardborre. De som jag tittat på i övrigt som då är lite "snyggare" skor fast fortfarande goretex kostar 1000-1200 kr, vet inte om jag är beredd att ge så mycket.
    Tror hon skulle tänka sig nästan villken modell som helst så länge det inte är kardborre, tips?
    Det är nog tyvärr svårt att hitta goretex skor utan kardborre billigare än 1000 kr.
    Ecco har verkligen jätte fina, och jag tycker absolut de är värda sitt pris.
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-10-23 21:03:17 följande:
    Tack!
    Busbellan skrev 2010-10-23 20:17:41 följande:
    Hej på er!
    Jag behöver lite skotips från er med lite störe tjejer.
    Vad har de för vinterskor?

Jag vill att Nora ska ha ett par vattentäta, hon vill inte ha med kardborre. De som jag tittat på i övrigt som då är lite "snyggare" skor fast fortfarande goretex kostar 1000-1200 kr, vet inte om jag är beredd att ge så mycket.
    Tror hon skulle tänka sig nästan villken modell som helst så länge det inte är kardborre, tips?
    Jag gillar adidas goretex. Vet inte vad de kostar i fullpris, men de brukar säljas på erbjudande ganska ofta.
    Ja, just det, Adidas Goretex finns på Stadium med snörning till rikigt bra pris! Men de är kängor och inte höga som en stövel
    Mamma till Simon skrev 2010-10-23 20:55:40 följande:
    ja man kommer väl över töntstämpeln vid en viss ålder Flört 
    Hahhaa visserligen sant Men dessa Kavat är till för "äldre" kvinnor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17