Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-09 19:33:11 följande:
    Hej!
    Ja lite katvigsnack var det innan.
    JAg har jättedålig koll på vilka som fått in katvig. Nåt lilalila har jag inte sett än.
    Kan tänka mej det
    Naeh jag hittar inget heller, några fler än B&R och Sigge som fått in.
    Hum...eller ska man chansa på rosa/orange?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

O vilken storlek ska man ta till Meja på korta leggings och t-shirt?
    Vi har precis börjat med flick 86 på typ Lindex kläder, 92 till sommaren eller?

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-02-09 19:37:53 följande:
    Åh stackarn!
    ängeln83 skrev 2011-02-09 19:35:25 följande:
    Kan tänka mej det
    Naeh jag hittar inget heller, några fler än B&R och Sigge som fått in.
    Hum...eller ska man chansa på rosa/orange?
    NÄ jag har inte sett fler.
    Har du bråttom?
    Det lila kommer säkert in de närmsta dagarna.
    JAg tror och hoppas att rosaorange är jättefin! Den ska vi också ha.
    Mh...eller bråttom och bråttom, jag är grymt "klicka hem nåt" sugen
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:31:27 följande:
    Godmorgon!

Åh, har planerat föräldrapenning nu för sista halvåret. SNYFT! Känns som det börjar närma sig jobb, det vill jag INTE. Tänk vad tiden går, Lia fyller 1 år på lördag!

LIllronya; Det printet är sååå fint! Vill oxå ha det, dock så vill jag köpa det live för trycker varierar som bara den ju... På en del är där bara några bilar längst ner och på andra börjar bilarna mitt på magen....
    Morning

Uff...förstår känslan. Jag försöker njuta av varenda sekund jag är hemma.

Håller med, lätt finaste pojk printet, men ja, köp det irl, beställde ju linnet till Liam och det var några bilar längst ner, inget på mitten och nån längst upp, hade helst velat byta men Liam var ju snabb att ta på det så det fick stanna.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:54:21 följande:
    Ja, med andra ord lär det väl inte bli något här för den butiken som har det i vår stad hade inget i hans storlek...

Ja man försöker ju njuta men åhhh ångesten är stoooor. Jag vill inte! Bläää!
    Annars får du chansa Kom på efteråt att man kanske kunde skrivit ett mail och be om ett fint placerat print

Mh, jag har redan ångerst, och ändå är det typ 8-10 månader innan Meja ska börja.
  • ängeln83

Hej hopp flickor.
    Nyss hemkomna från ÖF, o när vi kom hem var det bara att sätta igång med snöskottningen *blääääk*

Men åh vad fina era mörka NS Harem är, Liams har blivit jätte ljusa, ok att dom används flitigt men ändå.

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-02-10 13:56:15 följande:
    Hur stor eller liten bebis kan ha 68 i nova starbyxor?
    JAg ska köpa en present, men jag vet inte hur långt barnet är.
    Bara att han är 6 månader och väger 9 kg.
    Hum svårt...men 68 borde väl funka?
    Mej oj, 9 kg, det väger Meja som är 16 månader
  • ängeln83
    sesssan skrev 2011-02-10 18:29:27 följande:

Finns den gula lurven i olika gul färg?? Tycker inte att dom andra jag sett är så lysande gul gröna liksom. Vet inte om jag ska behålla den eller inte. Den lyser som en överstrykningspenna liksom. Dottern säger att kompisen har en annan gul på sin..men trodde bara det fanns en sorts gul på lurv flecee eller?

Det finns äldre gula också.
    Den senaste är verkligen...ja, min första tanke när jag fick hem den var radioaktiv spya, tycker den var gräsligt hemskt ful så den åkte tillbaka lika kvickt igen. Men det är ju en smaksak, finns ju flera här som tycker den är den finaste ever.
  • ängeln83
    sesssan skrev 2011-02-10 18:38:56 följande:
    Jag var ju ute efter den andra gula färgen.Men den är nog omöjlig att få tag i nu... Men kommer inte ihåg vem det är men den som la ut en gul i BT ihop med Colibri mössan var det den här gul/gröna eller den gamla varianten.??
    Det var nog den nya gula, men den färgen är verkligen helt omöjlig att fånga på bild. Jag tyckte den var jätte fin åp bilderna på nätet när jag beställde men det var nåt helt annat som kom hem.
  • ängeln83

Sitter som vanligt och väntar på att barnen ska somna, Meja börjar tystna men Liam lär väl hålla igång ett par timmar till.
    Imorgon blir det en tripp till stan, bilen ska lämnas in och så tänkte jag ta en sväng in på Lindex, ljusa harems brallor till Liam och randiga leggings till Meja står på listan.

O hjälp mej nu, ska beställa Katvigs t-shirt och korta leggings till Meja, men vilken storlek ska jag ta? Hon har 80/86 nu, har precis börjat med flick 86 på Lindex.
    Funkar 92 till sommaren?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17