Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-03 22:14:07 följande:
    Kan man inte klicka upp dem större? Det ser jättefint ut i alla fall.
    Busbellan skrev 2011-02-03 21:58:13 följande:
    Det är bara att plocka bort dem när man vill, ja om man inte satt nåt slutdatum då förstås för då ska den nog ligga kvar till det datumet.
    jag hade softshelljackan där  tidigare, men tog bort den idag när jag la den på T
    Det har jag inte. Ska nog peta in dem på T imorgon. Hej tjejen! Hur är det med dig? Tack för fina posten för ett tag sen Hjärta
    Kom på att det finns bilder på Styleroom också, fast dom är ifrån när det är nygjort så det är ganska tomt, har fyllt på både med bord+stolar, spis och en jädrans massa leksaker
    Är nöjd med rummet men ångrar lite att vi inte tog vitt istället för rosa på väggarna, blev lite to much men det är lätt att vara efterklok
    http://www.styleroom.se/album/16421
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:26:39 följande:
    Åh nej, säg inte så. Jag hoppas jag inte tröttnar på Leas. Men det är därför jag vill få in mycket vitt också. 
    Alltså inget jag deppar över men ibland ångrar jag valet lite, men det är fint ändå, och med vita möbler så väger det upp det rosa lite
    Vad blev det för tapet?
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2011-02-03 22:28:08 följande:
    A älskar allt med djur på så här är den klockren, linnet är välanvänt
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:14:07 följande:
     Hej tjejen! Hur är det med dig? Tack för fina posten för ett tag sen Hjärta
    vassego Hjärta hoppas de passade
    Försöker ha lite koll på dig/er på bloggen  

här börjar man hitta tillbaka igen  just nu längtar man mest tillbaka till skolan (hua)  och träningen, och att J ska tillbaka till jobb. Börjar bli jobbigt att ha honom hemma, ingenting funkar här nu....
    O Liam allt med fordon så den gick inte riktigt hem här, tyvärr Han tyckte fiskarna var päckliga. Försökte med haj t-shirten idag men den är läääääskig
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2011-02-03 22:38:23 följande:

hajarna är en favorit till "fint" och nu väntar i hem safarii , me bebror ocj lejon och bondgård me hästar
    Hoppas Liam kommer över sin haj rädsla, glömmer aldrig när jag fick hem linnet förra sommaren, Liam blev helt hysterisk och skrek ta boooooort
    Åh Safari är såå fint men jag är tveksam om det funkar här, och inte tillräckligt girly för Meja. Meja har bondgårds klänning, möjligtvis att en tröja kan funka till Liam, dom djuren kan ju omöjligt vara läskiga.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-03 22:43:11 följande:
    Klart Liam måste ha en bondgårdströja med arndiga ärmar, den är ju sååå fin!
    Ja den är verkligen tok fin, där kommer printet verkligen till sin rätt, surar fortfarande över färgen på kantbanden på Mejas klänning, hur tänkte dom där lixom?, vart fick dom rosa ifrån? Hade varit tusen ggr finare med röda ju.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:42:56 följande:
    Denna tapet blev det. 

Sorry för OT. Jag ska sluta spamma tråden nu
    Åh vad fin, enkel och stilren, me like
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:44:27 följande:
    Hon hade bodyn häromdagen. Den är superfin. Jag vet inte vad som hänt dig/er men jag hoppas att du mår bättre nu. *kram*
    ängeln83 skrev 2011-02-03 22:42:07 följande:
    Hoppas Liam kommer över sin haj rädsla, glömmer aldrig när jag fick hem linnet förra sommaren, Liam blev helt hysterisk och skrek ta boooooort
    Åh Safari är såå fint men jag är tveksam om det funkar här, och inte tillräckligt girly för Meja. Meja har bondgårds klänning, möjligtvis att en tröja kan funka till Liam, dom djuren kan ju omöjligt vara läskiga.
    Säg inte det Noel vägrade sin safari eftersom djuren "tittade" på honom. Det var bara att returnera

Tror inte Safari funkar här heller, men möjligtvis bondgården, han tyckte ialla fall att Mejas klänning var fin
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:47:18 följande:
    Jag menade alltså inte bondgården. De djuren bör inte vara läskiga

Tack tjejer! Jag tror det blir bra med en del vitt till. Den är lite mildare i färgen i verkligheten än vad den ser ut på bild. Nu ska det bara in en matta, ett bort och förvaringshylla av ngt slag 

Naeh det kan dom ju inte vara, men jag kan iof förstå att te.x hajarna och safari är läskiga.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-03 22:47:30 följande:
    Håller med dig, tror den hade varit mycket finare med rösa kantband, det och den rösat strumbyxor till tror jag hade varit superfint!
    Absolut, fattar verkligen inte hur dom tänkte. Lite svårt vad man ska ha för underdel till, här har det blivit svarta leggings och det funkade väl. Men den är tänkt att passa mer till sommaren så då får det väl bli barbent.
  • ängeln83

Godmorgon

Här vaknade vi ganska så nyss, eller ja, vaknade kl 7 av att Liam lite tyst ropade från toaletten om jag kunde komma och torka honom Sen tyckte han det var morgon så han fick och la sej i soffan, och somnade.

Idag måste jag nog shoppa nåt litet tror jag...hittar inget direkt, vill ha mera nyheter nuuuuuu.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17