Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2011-02-04 20:48:53 följande:
    mm, de lilla avlastning man får e ganska skönt.. "slippa" nattningen en kväll kan va guld..!
     jag har fb, fl o lite t bilder uppe skulle ut med lite på t, men fastnade vid datorn.. sorterat upp i högar iaf
    alltid nåt duktigt jag gjort tycker jag..
    Ja verkligen, jag är verkligen helt SLUT på kvällarna, speciellt i huvudet, därför vore jag evigt tacksam om herr Liam ville somna typ NUUUU.

Duktiga du Jag har slängt ut en del på T, tänkte fylla på lite men ikväll har jag verkligen ingen lust.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Jag är också här...försöker få Liam att sova samtidigt men nu ger jag upp, säger som honom, jag oooooorkar inte, fast han oooooorkar inte sova

• ängeln83
    sesssan skrev 2011-02-05 07:27:55 följande:
    Godmorgon..Colibri mössan hur är den i stl..min tjej 4 år har nog lite stort huvud eller så kanske det är det att hon har mkt hår, men hon har i alla fall 54/56 på mössor..vet inte om jag ska ta 3-5 år eller 5-6..är dom väldigt strechiga eller tajta i modellen??
    Håller med dom andra, ta 6-8 år, min dotter på 15 månader har 3-5 år och sonen på snarta 4 år har 6-8 år, det låter stort men dom är småååå.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Åh så underbart att vakna och se att det regnar, trodde aldrig jag skulle säga det Nu är det inte mycket snö kvar.

• ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-05 09:05:00 följande:
    Har Meja 3-5 år? Sitter den bra på henne? Har inte provat den på Milla men jag köpte ju 1-2 år, tänkte mig inte riktigt för där Härligt med regn! Här snöar det som vanligt, våren känns vääldigt långt bort Obestämd
    Eller nu kom jag på att det är höstens mössa med katter hon har 3-5 år i, är dom lika små nu? För den sitter perfekt på henne, hon hade inte kunnat ha 1-2 år, men så har hon iof ganska stort huvud också tror jag.
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-05 09:04:32 följande:
    Visst är det härligt! Vår gräsmatta är numera grön och inte vit!
    Oj, underbart Riktigt så grönt är det inte riktigt här än men gräset skymtar ialla fall på sina ställen.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-05 09:18:08 följande:
    Jag vet inte riktigt om dom är lika små nu, tror inte riktigt de är som då. Minns att jag provade 1-2 på henne på den med katterna och den kunde hon inte ha då, den här med kolibri i 1-2 kan hon ha men den kommer säkert inte passa så länge. Till hösten kanske den är för liten Vill ha vår nuu så vi kan börja använda alla fina vårkläder
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-05 09:12:43 följande:
    Så mycke snö som vi haft denna vintern har vi nog aldrig haft... drivorna har varit HÖGA! Norrlandshöga lixsom Men sen blir de plus grader och då går de FORT! Frågan jag ställer mej nu är ju om någon där uppe tycker att vi ska hinna med en omgång vinter till... De hoppas vi INTE!

Eller grön och grön.. brunaktit, men inte vit iaf!
    Ja vi har också haft supermkt snö hela vintern. Och KALLT som bara den, runt -20 heeela jäkla tiden. Inte kul! Fast man vänjer sig Men hela Sverige verkar ha haft en rejäl vinter i år. Våren känns verkligen långt borta och jag längtar såå tills den kommer
    Har inte köpt nån av vårens mössor så jag vet inte. Men i höstas var dom ju riktigt små. Likadant med vintermössorna, köpte ju rainbow i 3-5 år till Liam men den passade Meja bättre
    Mmm...snacka om att jag är trött på vinterkläder nu, men nu har vi haft 4 plus i några dagar så Meja har haft sin Molo softshell overall istället för vinteroverall.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-05 09:24:16 följande:
    Ja den ser ju ut att sitta riktigt bra den mössan. Milla är inne i en period nu då hon väägrar prova saker och ting så vi har inte riktigt testat mössan så väl, bara som hastigast innan hon slänger av sig den i panik och skriker hysetriskt Vi har faktiskt haft "varmt" här i några dagar, under -10 iaf Förra veckan var det +3 och det var såå härligt. Så fort jag får chansen och det är kring 0 grader så unviker jag vinteroverallen Men den lär ju hänga med här tills april tyvärr!
    Ja den sitter precis som jag vill, sitter på huvudet och är samtidigt lite baggy

He he, är under -10 varmt? Jag tar också första chansen att slippa vinterkläderna. Men även om snön börjar försvinna nu så kommer det säkert mera, det är ju trots allt bara början av februari.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Fullt upp idag, ÖF, läkarbesök, Apotek och fläng hit och dit.
    Meja har ju varit förkyld ett tag, hostig och i helgen började hon pipa och väsa helt sjukt mycket. Blev lite skraj att det var förkylningsastma så jag ringde VC och fick tid direkt, dock tippade han på en virusinfektion så vi fick en effektiv hostmedicin, och jag tycker faktiskt hon blev lite bättre direkt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17