Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh Hummel overallen är verkligen underbar, Meja har ju den rosa, iof är hon inte så gammal än så jag vet inte riktigt hur bra den är men just nu gillar jag den faktiskt mer än Molo. Nästa vinter får nog båda barnen Hummel overaller.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    WTF skrev 2011-02-04 10:28:19 följande:
    Men hur stora är Hummeloverallerna? Enligt kurvan ska sonen vara ungefär 90 cm till vintern, räcker 92 då? Tycker ni Hummel är bättre än Molo? Har haft en regnbåge i år och han är ju väldigt varm och go i den men den kunde ju vara lite enklare att få på tycker jag.
    Tror nog du kan köpa 98, jag har storlek 86 på min dotter som är strax under 80 cm lång, lite stor men inte överdrivet.
  • ängeln83

Hej hopp igen.
    Har varit iväg hos svärmor en stund, så nu har barnen busat av sej med sina kusiner.
    Tänkte att Meja skulle skippa middagsvilan idag men såklart somnade hon i bilen på vägen hem, trots att det bara tar typ 3 minuter, gick verkligen inte att väcka henne när vi kom hem så hon får väl sova en liiiiiten stund.

• ängeln83
    WTF skrev 2011-02-04 14:18:08 följande:
    Ja visst är det det! En sådan solskyddsdräkt hade ju inte varit tråkigt...
    Sååå fina, fast sonen är ju rädd för hajarna men kommer dom i nån shop ska jag nog testa ialla fall. Solskyddsdräkt känns han dock lite för stor för, men dottern ska absolut få Colibri solskyddsdräkten.
  • ängeln83
    WTF skrev 2011-02-04 14:26:46 följande:
    En fråga till er som vet; skulle så gärna vilja ha något med bondgården till sonen (eftersom vi faktiskt bor på en så är de ju ett måste!Cool) men tycker att tröjorna till killar har lite tråkiga ärmar. Vet ni om det finns någonannan tröja/body som är lite roligare? Gärna helprint!
    Men duuuu, tröjan med dom randiga ärmarna är ju tok fin Tänkte precis beställa den och ett linne till sonen.
  • ängeln83
    WTF skrev 2011-02-04 14:34:25 följande:
    Tycker ändå att den kunde varit lite roligare men det lutar väl åt att det blir den... Vart hittar du linnet?
    Tycker det är jätte fint med dom randiga ärmarna, men det är ju en smaksak såklart
    Linnet finns hos B&R.
  • ängeln83

Godkväll flickor.
    Lagom roligt fredagsmys när sambon inte är hemma, men inatt kommer han och här hemma tills på måndag eftermiddag, fördelen med hans jobb är väl att man uppskattar den lilla tiden man har tillsammans mera.

Vad pysslar ni med en kväll som denna då?

• ängeln83
    LJ2 skrev 2011-02-04 20:32:37 följande:
     o i morgon kommer du gnälla på att han sover, fast klockan e 2
    sitter o glor.. typ..
    Ja jag vet Fast det känns ändå bättre när han är hemma, trots att han sover Men på måndag åker han igen så det är ju ingen mening för honom att vända på dygnet så sätt. Hursom så får jag ju avlastning på dagen och kvällen, det betyder mycket när man varit själv hela veckan.

Mmm, ungefär samma som här då, kör det vanliga racet, FL/FB/Tradera, o så blogg läsning.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17