Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-07 20:14:56 följande:
    Vem orkar vänta?

Vi hämtar ju posten vid grannens lada eller i affären om det är på avi.
    Det är oftast öppnat innan man är innanför dörren.
    ängeln83 skrev 2011-02-07 20:04:24 följande:
    Godkväll flickor.

Fullt upp idag, ÖF, läkarbesök, Apotek och fläng hit och dit.
    Meja har ju varit förkyld ett tag, hostig och i helgen började hon pipa och väsa helt sjukt mycket. Blev lite skraj att det var förkylningsastma så jag ringde VC och fick tid direkt, dock tippade han på en virusinfektion så vi fick en effektiv hostmedicin, och jag tycker faktiskt hon blev lite bättre direkt.
    Skönt att det inte var stma och att medicinern verkar hjälpa.
    Ja fast jag är ju alltid skeptisk till läkare Fast det är nog mest för att jag fått för mej att det verkligen var astma, men som han sa man kan ju pipa i andningen ändå
    Men samtidigt sa han att om det inte blir bättre på några dagar så skulle jag komma tillbaka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Hej hopp

ÅÅåh vilket underbart väder vi har här idag, 5 grader plus och strålande sol, och snön började försvinna rejält efter nattens blåst och regn. Tog mej en kopp kaffe på trappan när vi kom hem från ÖF, uuuuunderbart
    MEN vilka skitiga fönster vi har och ja...hela huset, nackdelen med att solen kikar  fram

• ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 12:39:52 följande:
    Gahhhhh jag har beslutsångest över barnens vårkläder.

Svea har en jacka från pop i 104, men den sitter perfekt. Stl 110 är ganska stort på henne. Den jacka hon har i 104 måste bytas dragkjedja på men annars är den riktigt fin.

Eller skall jag köpa en helt ny i stl 110. Och i såfall vad?
    Denna har jag köpt till Meja, o Liam har ju den gröna.
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=11742182&styleid=11742180&path=3403475;3215210;3232580;4040007
  • ängeln83

Åh nu har den fina jeans kappan kommit in på Lindex, sikken tur att vi ska till Jkpg på fredag Om bara dom randiga leggingsen kunde komma in nån gång också.

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-02-08 12:57:49 följande:
    Å har den kommit nu? Jag som inte ska dit på länge.
    Busbellan skrev 2011-02-08 12:53:59 följande:
    Åh, den underbara softshellen kom i lådan nu
    Den är lysande, och alldeles underbar!
    Den rosa?
    Ja den lyser verkligen!
    Jupp jag såg att den fanns under nyinkommet nu, och även dom ljusa harems brallorna som Liam mååååste ha.
    Nu har du ju en anledning att åka dit
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-02-08 13:07:06 följande:
    Å ljusa harem låter också snyggt!
    Ja jag måste bara ha lite cash också.
    Dom är vrål snygga, samma modell som dom mörka som kom i höstas, som för övrigt är favoriterna här hemma Ångrar att jag inte bunkrade en storlek större också.

Mmm...det kan ju vara bra att ha Jag brände ju det mesta förra veckan så nu skyller jag på att det är födelsedags presenter till Liam
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2011-02-08 13:41:45 följande:

Vad tycker ni om dom här? Tänkte isf köpa svarta till Liam och vita till Meja.
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=#

Eller nä, såg nu att dom började på 23, det blir ju för stort till Meja, får leta reda på ett par andra till henne, nån som har några tips på fina sandaler som INTE ger skav?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17