Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-11 10:31:13 följande:
    Nä det blir inte fint att behöva dra åt för mycket.
    Bara längden räcker till då.
    Jasså var inte vv-jeansen snygga på?
    Ja det är ju lite kruxigt med brallor åt smala barn, det skulle funnits tum storlekar istället Liam är nog en 86:a i midjan och 110 i längd

Ha ha, näää, det var så fult att jag höll på att garva ihjäl mej när vi provade dom, fast å andra sidan kanske 110 var för stort, 104 kanske hade suttit bättre.
    Vill ju så gärna ha dom nya ljusa men i så fall måste dom provas innan vi köper.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 10:32:15 följande:
    Alltså Milo är 108 lång och i jeans från Lindex får jag köpa 116 till honom annars blir dom för korta eller sitter precis... Hur lång är Liam??
    Ooj...fast han kanske har lite mera mage?, eller vad väger han? Liam väger ju bara 14 kg, han är 105 cm.
    Provade hans gamla jeans shorts igår och 86:orna sitter perfekt
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 10:33:20 följande:
    Jo det gör man säkert. Framförallt soldressar. Måste ha minst 2, varav en colibri såklart
    Mja, här blir det nog mest klänningar till sommaren, bodys och suits används inte här hemma längre.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 10:37:27 följande:
    Han väger 18 kg precis, har inte så mkt mage längre så jag får ju dra åt allt jag kan! Annars sitter dom inte uppe över öilla rumpan I kalsonger kan han ha både 86/92 och 98/104, 110/116 trillar av
    Några fler kg än Liam då Fast Liam har ju lång överkropp och korta ben så det kanske förklarar saken?
    Ha ha, ja Liam har 86/92 i kallingar, och även dom är lite stora ibland.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 10:42:56 följande:
    Nej vi använder knappt bodys, men suits använder vi massor. Älskar suits! Men ja, till sommaren kommer det absolut bli mest klänningar! Fast nu tänkte jag på uv-dressen i colibri som ska komma!
    Jag håller på att sälja av dom sista bodysen nu, dom är inte använda på ett bra tag. Så fort dom börjar gå så är body tiden över här, och ännu snabbare på Meja, säkert för att det finns så mycket fina klänningar och tunikor
    O suits har jag ju aldrig direkt gillat, hade väl några när dom var bebisar men sen har dom inte används mera.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-02-12 18:04:29 följande:
    Så ledsen för deras skull!
    Isako är det väl?
    Tur att han har så kloka föräldrar!
    Ja Isako var det ja, har suttit och funderat ett bra tag nu på nicket.
    Sååå hemskt.

Btw, jag köpte storlek 104 i harem brallorna. Stod i kassan med 110 men så tyckte jag dom såg jätte stora ut så jag bad sambon komma med Liam så att jag fick prova, det var tur för till o med 104:orna var stora
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17