Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-03-02 21:06:13 följande:
    Det händer typ INGET Alla drog när jag kom
    Meh, så oförskämt
    Verkar ganska så lugnt på online överlag tycker jag. Bara jag som bojkottar tv:n framför datorn?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Åh så besviken jag blev när postlådan var tom idag, hade hoppats på post både från Annacill och Kidelin.
    Nu såg jag att jag fått mail från Annacill att colibri mössan var slut Och det betyder att tunikan inte heller är skickad än.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-03 20:21:00 följande:
    Trist när man får vänta
    Jag fick med vänta nån dag mer än vad jag trodde från annacill. Brukar ju gå fort när man betalar med kort
    Men idag kom äntigen de fina hummelskorna
    Ja det är trist, men jag har väl lite väl höga krav på att få kläderna dagen efter kanske
    Kidelin borde komma imorgon men Annacill dröjer nog tills nästa vecka.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-03-03 21:04:52 följande:
    hmm vad har jag beställt från nova star

rosa hoodklänning
    rosa mössa
    turkos mössa
    svart mössa
    lila klänning
    lila hood

fy vad fattigt Drömmer

måste nog ha nått mer
    Fy så fattigt , då måste du fylla på.

Hm...undrans vad vi köpt.
    Berry mössa
    Diva mössa
    Berry wct brallor
    Diva wct brallor
    Skjorta
    XL baggys
    Gul tunika
    Berry peace t-shirt
    Diva peace t-shirt
    Svart peace t-shirt
    Vit/blå randig långärmad
    Vit/röd randig långärmad

Ja det var nog alles
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-03-03 21:09:52 följande:
    fint det är bara så trist med mina fisar... de vägrar ju wct brallorna garanterat annars hade två par sånna fått flytta hit. sen tycker jag en del är sådär i ns kollektionen, gillar inte tshirtarna och hoodtröjorna är ju samma som alltid känns det som... men jag skulle kunna tänka mig ett par jeans och en jacka kanske Drömmer. fast jackor huu vi har såååååååååååå många vår jackor
    Ja det jag fått hem än så länge har ju varit hur fint som helst, hoppas att resten kommer imorgon.
    Tyckte sådär om skjortan men Liam skulle absolut ha den när han såg den

Men då, jag tycker ialla fall du ska köpa wct brallorna och tvinga på dom på barnen, dom är sååååå fina ju.
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-03-03 21:24:35 följande:
    Min son gillade också den skjortan, du råkar inte veta hur den är i stl.?
    Han har 128 i Molo.
    Liam bestämde direkt att vi måste köpa den för den ska han ha på sitt 4 års kalas minsann, bara att lyda
    Ingen aning om storlek dock, hoppas det kommer imorgon, jag tog 110 till Liam, han har 104/110 i överdelar annars.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-03-04 07:30:36 följande:
    Ängeln - ÅÅÅHHH vad fina små barn Alltså hur fint är inte NS egentligen? Jag tokälskar varenda plagg! Är lite sugen på turkosa wctbyxor till Milla också, också måste jag nog bunkra berry i större storlekar. SÅ fina

Smilla - Så fin hon är i jackan, och den passade ju super redan nu SMÅ i stl verkligen!
    Så fint så det inte är klokt Jag är också helt kär i typ allt.
    Klart Milla måste ha turkosa wct bralls, jag har fortfarande inte kommit ur min rosa period på Meja annars hade hon nog fått dom också
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-03-04 08:59:01 följande:
    Blev lite fundersam där ett tag
    ängeln83 skrev 2011-03-04 08:52:55 följande:
    Så fint så det inte är klokt Jag är också helt kär i typ allt.
    Klart Milla måste ha turkosa wct bralls, jag har fortfarande inte kommit ur min rosa period på Meja annars hade hon nog fått dom också
    Jaa, jag hoppas lila zipjackan kommer idag Vill ha massa mer också, kjolen och berryklänningen framförallt! Sen får det nog bli turkosa wctbyxor, men vi tar det rosa först Sitter tshirten bra på Meja? Tog 80/86 till Milla med men har inte provat, men den såg då rymlig ut! Måste nog ha en berry mössa med iaf
    Åh, den är jag också lite sugen på...fast barnen har redan på tok för många tjockare tröjor. Fast varsin wct jacka måste dom nog få ialla fall

Ja den sitter bra, tog också 80/86 och den är helt klart rymlig, hon lär kunna ha den ett bra tagg så den lär funka på Milla också.  Mössorna är ju också ett måste, fick hem dom häromdagen och dom är sååå fina.
    Ha ha, ja jag tror det mesta är ett måste faktiskt

Men vaaarför har dom inte gjort en berry/vit randig långärmad för? Hade ju varit så fint till berry wct:n.
  • ängeln83

Godkväll

Här har minsann varit lugnt idag.
    Vi har haft fullt upp hela dagen, till slut sa till o med Liam att nu orkar jag inte göra nåt mer idag
    Gillar fullspäckade dagar men nu är jag ganska så slut, båda barnen sover, sambon är på väg hemåt och jag tänker bara sitta här hela kvällen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17