Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smilla:
    Vad fin hon blev i de kläderna, hade faktiskt ingen aning om hur de byxorna skulle sitta, men de såg fina ut

Den tröjan får nog bi morgondagens outfit här, har ju inte hunnit använda den än men gillar den jättemycket!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-11-23 20:01:30 följande:
    TACK! Ja jag vart lite orlig för att de skulle vara för smala i midjan, men det gick jätte bra. Tröjan var ju också helt underbar! Har ju som sagt varit lite skeptisk innan till det prinet, men det var ju superfint. Men vad det är svårt att välja kläder på morgonen nu när det ligger så mycket fint där,
    ja, eller hur

Idag hade Ella fina lila starsklänningen med luva och lila/vit randiga leggings till
    han dock inte få nån bild på det, kläderna hade blivit fulla med hallonfil på dagis
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-11-23 20:04:52 följande:
    Åhhh det låter fint!!!
    Ja, i alla fall innan hallonfilen
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-11-23 20:21:13 följande:
    Åhhhh så fint rummet blev!!!! Ja august o ella är också fina ;-D
    Tack
    Ella fick ett riktigt flickigt rum, men jag gillar det

Så du att jag svarade dig på fb, ang. leggingsen förresten
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-11-23 20:19:16 följande:

Gokväll i tråden!!

Sååå fina barn i Bt

Usch, behövde något uppiggade efter en lång dag på sjukhuset med jobbiga blodprov på Mini, icke godkänd hörselscreening på båda öronen, så jag blev så glad för att det kommer finaste filten i vår med blommor och kolibri
    Jag som tänkte köpa mig en till ministars/girly rainbow filt, tur jag inte hann
    Hoppas suit och babyklänning kommer i det printet. 

Jobbig dag
    Hoppas hörseltestet går bättre nästa gång
    Har i alla fall hört några stycken som inte fått godkänt på det från början och sen har det varit ok.
    Vi har inte gjort sånt på något av barnen som bebisar
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-11-23 20:25:21 följande:
    duu gums, vilken färg har du sötis på sin overall i bildis?

undrar om isabel måste ha en bubbelgum eller berrie
    Det är crazy salmon, svår att få till på bild, den bara lyser jämt
  • Busbellan

Måste bara berätta, det är ju så kul när barnens kläder blir uppskattade från andra också

En personal på Ellas dagis fårgar alltid var jag köpt kläderna Ella kommer med. Hon har även köpt lite plagg av mig från salgen. Sånt som inte blivit använt och nu senast när jag råkade komma hem med dubletter.
    Idag frågade hon var den stickade rånisen var köpt
    Inte ens till hennes egna barn utan hon shoppar till barnbarnen

Tänk om man kunde ha en sån klädintresserad farmor till barnen!

• Busbellan
    Kristyr skrev 2010-11-23 20:56:47 följande:
    Ja men sonens dagmamma gör samma typ.. hon köpte skaloverall till sitt barnbarn efter hon hade sett hur smidig sonens var.. Hon skulle köpa likadan isbjörn mössa men det fanns inte tillräckligt små..

Resten av kläderna vågar hon nog inte köpa till barnbarnet för han har typiska blå killkläder och det har inte sonen
    Visst är det kul
    Just nu väntar hon på att August ska växa ur ett plagg så hon kan köpa det också
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-11-23 21:29:51 följande:
    Var tog alla vägen? Nu äntligen sover ju mina kids - och säkerligen maken med då han inte kommit ner igen... Cool
    Jag är också kvar
    Min enda lugna kväll på hela veckan ju. Barnen sover, annars har vi A hemma också och han har aldrig somnat vid den här tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17