Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Det värsta var nog en förmodad spricka i bröstbenet, men det får väl ses som ganska lindrigt
Gokväll i tråden
Tittar in en sväng innan sängen väntar, är sjukt trött idag!
Måste börja lägga mig i vettig tid nån gång
Idag har det varit projekt byta garderob på Ella och August, jobbigt att springa med alla kläder men det råder i alla fall tilfällig ordning i garderoberna nu
Hej i tråden
Måste ju berätta vad som hände i em. Fick ett samtal på mobilen och när jag svarade var det från polisen i halmstad. Hjärnan började gå på högvarv med en gång, jag har ju inte ens varit i Halmstad sen i somras
Men efter lite förklaring fick jag reda på att säljaren på tradera som sålde massa regnbågsoveraller stod åtalad för bedärgeri och de försökte förhöra alla som köpt av henne.
Jag hade ju aldrig betalat in några pengar så jag har ju inte brytt mig mer, men såklart man hjälper till med vad man kan om det behövs
han frågade om jag yrkade på nån ersättning, kanske skulle man sagt att man betalat in penga i alla fall ![]()
Ronya:
underbara barn som vanligt!
Åh vad snygg space var med svarta ärmar, trodde jag tröttnat på det printet, men nej inte längre
och vad fina de leggingsen var ihop med den klänningen, hade lite problem här hemma att hitta nåt som passade till dom
maugu:
Vilka sötnosar!!
Det blomprintet var jättefint, har jag totalt missat
ängeln:
Vad snygg han blev i nya frissan!
Chokladmoshin:
Gud så söt hon är, man kan ju inte bli annat än bebissugen!
Preggi:
Vilka ögon Matilda har
Underbara!
och ja, de färgerna var precis rätt till henne