• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Eddiebaby
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:02:27 följande:
    Vilka menar du??Gillar dessapolarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.a...Men huj så dyra o så tror jag de är för stora, framförallt i midjan...har ett par muddbyxor från po.p i strl.62 som är gigantiska tycker jag, mer som 68
    Sådana som Ängeln har till sin dotter i bt har jag i stl 56, om du vill kan jag mäta dem? De är i superskick, bara använda ett par gånger......
    ♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:02:27 följande:
    Vilka menar du??Gillar dessapolarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.a...Men huj så dyra o så tror jag de är för stora, framförallt i midjan...har ett par muddbyxor från po.p i strl.62 som är gigantiska tycker jag, mer som 68
    hittar inte de jag menar i webbshoppen, det är inte säkert att de finns kvar. Jag hade till min tjej när hon var liten. Kan du inte gå in i en affär o kolla.
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 19:54:23 följande:
    Jag ger upp...har letat överallt efter ett par snygga muddjeans och en finskorta i strl.56 till Mateo. Vill ha något snyggt till dopet (eller ja, efteråt på kalaset menar jag förstås).Så om ni har något annat tips på något fint så kom gärna med förslag. O skulle ni snubbla över ett par muddjeans (ej name it, för breda) o en skjorta i 56 så blir jag lycklig!!
    Ooooj va svårt det verkade vara att hitta muddjeans, har du kollat på hm? Har för mej att jag såg muddisar där. Vilket stuk på skjorta vill du ha? Enfärgad, mönstrad?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle

God kväll!

Vad trött jag blir. Jag hade sett ut ett par grejor från babyshop som jag skulle beställa nu ikväll och såklart var en tröja slut Men men ... den finns väl någon annanstans.
    Vad händer här?
  • ängeln83

Godkväll förresten.

Pustar ut efter en riktig skit dag, började med att jag vaknade med stans värsta tandvärk, fick akut tid hos tandläkaren där dom borrade bort halva tanden för att sen laga den, poff 750 kr fattigare, som tur var så fick jag bidrag på 600, annars hade det kostat 1300.
    Liam har varit överaktiv hela dagen och Meja har mest gnällt, antar att det är en eftersläng från sprutorna hon fick igår. Nu sover dom iaf båda två och gubben är på hockey för att sen jobba inatt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-21 20:29:22 följande:
    Ooooj va svårt det verkade vara att hitta muddjeans, har du kollat på hm? Har för mej att jag såg muddisar där. Vilket stuk på skjorta vill du ha? Enfärgad, mönstrad?
    h80 skrev 2010-04-21 20:11:19 följande:
    hittar inte de jag menar i webbshoppen, det är inte säkert att de finns kvar. Jag hade till min tjej när hon var liten. Kan du inte gå in i en affär o kolla.
    Eddiebaby skrev 2010-04-21 20:04:30 följande:
    Sådana som Ängeln har till sin dotter i bt har jag i stl 56, om du vill kan jag mäta dem? De är i superskick, bara använda ett par gånger......
    Hittade några muddjeans på T nu som såg ok ut, o kostar de inte så mycket så kan man ju stå ut med om de är lite för breda
    Hittade också en jättesöt rutig skjorta i strl.50

Men attans vad svårt det ska vara...finns annars jättemycket fint som Lindex snygga haremsjeans men kikade på dom idag och strl.62 gick ju från hans axel och ner till foten typ...
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 19:54:23 följande:
    Jag ger upp...har letat överallt efter ett par snygga muddjeans och en finskorta i strl.56 till Mateo. Vill ha något snyggt till dopet (eller ja, efteråt på kalaset menar jag förstås). Så om ni har något annat tips på något fint så kom gärna med förslag. O skulle ni snubbla över ett par muddjeans (ej name it, för breda) o en skjorta i 56 så blir jag lycklig!!
    Jag tycker inte att så små barn skall ha skjorta. Till Svea hade vi ejsikkeljes suite, vit med gulduggla på ryggen efter dopet. Sååå fint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17