• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-04-21 16:36:25 följande:
    så skönt och sooova! Ahh har denna gång sluppit järntabletter, värsta lyxen!
    VILKEN lyx... jag  hoppas på  å slippa med, men sån tur lä man vella inte ha... tro dock inte min mage fixar dessa järntab bara =S...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 16:38:15 följande:
    VILKEN lyx... jag  hoppas på  å slippa med, men sån tur lä man vella inte ha... tro dock inte min mage fixar dessa järntab bara =S...
    men kan du inte testa hemofer istället för nifrex då? Det är ju nifrex som BM brukar rekomendera, men lyckades får upp järnvärdet med 4 hemofer om dagen förra gången.
    De ska ju vara snällare än nifrex.

Min mage var normal med hemofer, har iof aldrig ätit nifrex.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 16:27:34 följande:
    hejhe! här skulle jag bara ta en tupplur, somande vist 2 timmar, hade lätt kunnat sova mer, men fick lite brått upp när jag såg klockan =S.... mer å mer påtagligt trött nu iaf... tror järnvärdet dalat mer =S..... hade droppat 30 sist.... vill ju avvakta med järntillskott så länge det går.... hur gjorde du liljan ?? hmm snart dax å tvätta mina lurvar jag har här med hela 2 st=P.. den ena från agis å den andra hemma lurven.... maxne har ju som sagt lekt i sandlåda med dem =P...
    Jag tog järntillskott redan innan graviditeten och hela tiden men hjälpte ju inte ändå så fick ju det intravenöst till slut.
    Jag tror jag behöver kolla upp mitt igen, sist låg det på 102 vilket de tyckte var bra (för o vara mig liksom) men jag är ju så jäkla trött hela tiden o har en hemsk huvudvärk...

tycker du ska börja direkt nu. Köp Fexim brus, de är lite snällare mot magen än tabletterna.
  • Busbellan

Hej hej

Idag kom det fin post här
    byxdressen och lila midiapple från katvig, lika underbara båda två {#lang_emotions_heart}

Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan

Jag ger upp...har letat överallt efter ett par snygga muddjeans och en finskorta i strl.56 till Mateo. Vill ha något snyggt till dopet (eller ja, efteråt på kalaset menar jag förstås).

Så om ni har något annat tips på något fint så kom gärna med förslag. O skulle ni snubbla över ett par muddjeans (ej name it, för breda) o en skjorta i 56 så blir jag lycklig!!

• h80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 19:54:23 följande:
    Jag ger upp...har letat överallt efter ett par snygga muddjeans och en finskorta i strl.56 till Mateo. Vill ha något snyggt till dopet (eller ja, efteråt på kalaset menar jag förstås).Så om ni har något annat tips på något fint så kom gärna med förslag. O skulle ni snubbla över ett par muddjeans (ej name it, för breda) o en skjorta i 56 så blir jag lycklig!!
    funkar inte polarn o pyrets? de har ju så att man kan knäppa in dom hur myket som helst
  • Zvartaliljan
    h80 skrev 2010-04-21 19:56:01 följande:
    funkar inte polarn o pyrets? de har ju så att man kan knäppa in dom hur myket som helst
    Vilka menar du??

Gillar dessa
    polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60023386&colorid=2512337&sectionid=clothes&subsectionid=PANTS

Men huj så dyra o så tror jag de är för stora, framförallt i midjan...har ett par muddbyxor från po.p i strl.62 som är gigantiska tycker jag, mer som 68
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17