• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:51:07 följande:
    ser väldigt breda ut så lär inte funka...men snygga var de Gillar den lite slitna looken.Men åhhh varför kan inte Nova Star göra jeans i 56 för *suck*
    Mja, ja iof brukar ju hm:s byxor vara ganska breda :-/ Men annars var dom super fina.

Jaaaaa *mums*, fast 399 kr för ett par jeans  i storlek 56 kanske är lite väl dyrt? Jag har bunkrat ett par i 68 till Meja, hoppas hon kan ha dom svart.

Liam hade denna Fix skjortan efter sitt dop.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-21 20:49:33 följande:
    Jag tycker inte att så små barn skall ha skjorta. Till Svea hade vi ejsikkeljes suite, vit med gulduggla på ryggen efter dopet. Sååå fint!
    Men jag har blivit lite tokig i just skjortor o pullovers o sånt fint "grabbigt" på Mateo till fint, är väl för att jag har en tjej innan
    Men den suiten är ju såååå fin!!
    jag är grymt sugen på Kik-Kids skjortsuit på småvi men kan inte motivera det priset...
  • Theina

Jag letar mig galen efter BRUNA tights... någon som vet vart det finns? Vilket märke som helst.. (storlek 92...).. 

Och visst finns Molos 'poker' motiv som bodysuit?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-21 20:53:53 följande:
    Mja, ja iof brukar ju hm:s byxor vara ganska breda :-/ Men annars var dom super fina. Jaaaaa *mums*, fast 399 kr för ett par jeans  i storlek 56 kanske är lite väl dyrt? Jag har bunkrat ett par i 68 till Meja, hoppas hon kan ha dom svart. Liam hade denna Fix skjortan efter sitt dop.
    nä men Nova Star hade jag ju kunnat köpa lite billigare än 399 i så fall

Ja precis den stilen han har på bilden är det jag är ute efter!
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2010-04-21 20:49:33 följande:
    Jag tycker inte att så små barn skall ha skjorta. Till Svea hade vi ejsikkeljes suite, vit med gulduggla på ryggen efter dopet. Sååå fint!
    Å vi hade vit Hollys med stor guldklöver på rumpan!
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:57:23 följande:
    nä men Nova Star hade jag ju kunnat köpa lite billigare än 399 i så fall Ja precis den stilen han har på bilden är det jag är ute efter!
    Aaaah Ja o iof så funkar ju NS jeansen över flera storlekar och då blir dom ju inte såå dyra.

Du får hojta om du inte får tag på nån skjorta
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:55:31 följande:
    Men jag har blivit lite tokig i just skjortor o pullovers o sånt fint "grabbigt" på Mateo till fint, är väl för att jag har en tjej innan Men den suiten är ju såååå fin!! jag är grymt sugen på Kik-Kids skjortsuit på småvi men kan inte motivera det priset...
    Ja så är det säkert. Jag hade också skjorta o slips på Anton när han döptes. Men kan knappt ha det fotot uppe, för han ser så konstig ut. Som en förkymt gubbe.

Men ja smaken är som....
  • Stormis
    Theina skrev 2010-04-21 20:55:53 följande:
    Jag letar mig galen efter BRUNA tights... någon som vet vart det finns? Vilket märke som helst.. (storlek 92...)..  Och visst finns Molos 'poker' motiv som bodysuit?
    Kom ihåg mig om du hittar! Jag hoppas fortfarande på Katvigs randiga på T, men det gapar tomt där. Just nu har jag annars Meandis bastights i ribb. De är ju dock ganska breda om man har ett smalt barn. Fattar inte att fler inte gör bruna? Alla andra plagg görs ju i brunt och brunt på byxor är ju helt ultimat utifrån fläckar etc.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-04-21 20:58:13 följande:
    Å vi hade vit Hollys med stor guldklöver på rumpan!
    Åhhh det låter också fint. Hade ni det på dopet?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17