Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-18 08:23:24 följande:
    Godmorgon!

Trist med snö, vi som hade barmark.

Vad tyckte han om att han inte fick någon bil?
    Mmmm...verkligen, äntligen hade vi asfalt igen men nu är det verkligen vinter igen. Fy fy fy!

Ha ha, han sa faktiskt inget om det, han blev så glad över alla pennor han fick, och cykelhjälmen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Varit ute och skottat snö, nu är jag helt SLUT, 40 cm blötsnö och Meja jakt
    Fick snällt plocka fram vinteroverallerna igen, hoppas det var sista gången.

Visst är jag värd lite shopping nu?!

• ängeln83
    Kristyr skrev 2011-03-18 12:34:52 följande:
    man ska inte plocka undan dem för tidigt
    Naeh, tydligen inte Fast eftersom vi inte använt dom på säkert 1 månad så hoppades jag att slippa plocka fram dom igen
  • ängeln83
    jompa skrev 2011-03-20 08:50:44 följande:
    Godmorgon.
    Måste fråga var ni köpt bordet ni har till barnen som syns på bilden i BT, det vita till de gröna stolarna?
    Morning
    Det är ifrån Mio.
  • ängeln83
    jompa skrev 2011-03-20 09:07:08 följande:
    Tack.
    Vilket bra pris det var på det. Måste kanske slå till på ett sådant lite senare när dottern fyller år.

Vill ha ett skrivbord till sonen, ett vitt som inte är så stort och kanske inte som ett skrivbord utan mer bara en skiva och ben.
    Det är kanon Det ska ju egentligen stå i Liams rum men fick flytta ut i vardagsrummet under kalaset igår

Är också på jakt efter skrivbord till Liam, han målar och målar och skulle verkligen behöva ha ett ställe han kan sitta på och ha alla sina pennor och sånt, kikade lite på Ikea och hittade ett enkelt vitt, bara skiva och ben för typ 249 kr eller nåt.
  • ängeln83
    jompa skrev 2011-03-20 09:19:26 följande:
    Ahhh måste kika där.
    Kanske inte världens snyggaste men bra pris ialla fall
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-03-20 15:27:38 följande:
    åh söta barn i bildis.

ängeln så go liten meja. eller liten o liten vad hon har växt!!

bubblan: fiina liten i klänningen så hi,la go. börjar bli mer o mer lik ida tycker jag!

smilla: fina svea, hon är så söt i ljusrosa tycker jag! passar henne perfekt. vad fin mössa. vad har nu lilla ego för bloggadress?
    Tack söta du
    Nje, hon är inte så liten längre, fy så tiden går fort.
  • ängeln83
    Helle skrev 2011-03-21 07:33:00 följande:
    God morgon!

Någon som har Molos gröna fleece med gula tassar? Är den fin i r l.?
    Sonen har en blå från Katvig, men en till behövs väl ?  
    Håller med Tjolla, MINST en till
    Liam har 4 lurvar och jag är minsann sugen på en till
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-21 09:14:31 följande:
    Ja Milo har 3 och jag är med sugen på en till, den där surfen ser ut att vara en riktig Milo lurv! Men det får bli när det är erbjudande eller nåt, eller kanske man lyckas på salgen...
    Lia har en lurvjacka, en vantfleecejacka och en lurvoverall och jag tycker nog att en jacka till är befogat? Fast jag tycker inte dom är så himla fin till flickor denna gången faktiskt... Obestämd Å Andra sidan har hon ju den underbara rosa gula softshellen, lär nog mest bli den som används för den är fantastiskt fin!
    Åh den är helt underbar Liam använde sin för första gången igår, tok fin färg verkligen. Köpte den när B&R hade 25 eller om det var 30% rabatt.
    Naeh, jag gillar inte alls dom girly lurvarna. Meja har ju rouge jackan men den sitter verkligen precis nu så den lär inte räcka hela våren, köpte ju en lila Didriksons också. Vi kommer nog mest använda den rosa softshellen från Lindex och Molo mmp overallen. Har en lurv overall också men jag har en känsla av att den inte kommer bli använd.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17