Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:39:42 följande:
    Hej tjejer!

Hur har ni det?

Jag har varit rätt dålig ett tag men är på benen nu.

Köpte våra första colibriplagg idag, det va verkligen på tiden Får se om jag gillar det IRL..
    Heeeeeej vännen.
    Här kämpar vi med feber och hosta, känns som vi varit sjuka hela detta året än så länge.
    Hur är det med dej nu? Läste på fb att du varit dålig

Åh, ja det var på tiden, gillar du det inte irl så är du knasig Meja har fått mössa, skor, leggings, t-shirt och klänning i colibri än så länge, och mer blir det nog.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:45:16 följande:
    Hej söt

Usch då Hoppas ni slipper sjukisar snart!! Jobbigt när det går i ett sådär Obestämd  *kryapåerkramar*

Jo då, jag har fått upp vätskebalansen i kroppen, blodtrycket är lägre och jag tuppar inte av hela tiden just nu, men är såååå trött och svag så det går sakta allt man gör.. Vill bara att dom ska hitta vad som är fel så man kan åtgärda det, inga mer sjukhus nu!!

Vi får se om colibri och jag e kompatibla   Jag gillar lite mörkare färger egentligen Ska köpa bondgårdssuiten med mörka kantband till Saga och leggingsen till Bubblis, det är det finaste printet just nu tycker jag, mörkt och bra
    Ja det får vi hoppas. Är SÅ less på detta nu, först låg jag däckad i körtelfeber nästan hela januari, sen en jäkla massa trubbel med magen och sen blir barnen sjuka och nu är jag stört förkyld. Bort med alla läbbiga basilusker NU!

Usch då vad jobbigt, hoppas verkligen dom hittar vad som är fel, jobbigt att inte veta lixom.

Men då, nu vill man väl ha ljusare färger?
    Bondgården är ju lovely, fick hem linnet till Liam, Meja har klänningen fast jag gillar ju inte färgen på kantbanden på den.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:55:37 följande:
    Snart är det vår så då får ni säkert vara friska, vi behöver sooool och värme nu!! *bort med bacillerna*

Tycker det är sååå synd att dom inte hade röda kanter på bondgården, gud så det hade varit fint, dom här fulcerisa är blöö Kräks
    WORD Känns som allt bara går runt runt just nu.

Ja men eller hur, röda hade varit tok fint, eller möjligtvis svarta, men hur sjutton fick dom in den där päck rosa som inte alls passar till printet?
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-11 21:59:52 följande:
    Tjenare.

Måste bara delge er alla om ett mejl jag fick nyss Tyst

Hej!

Har du postat ****** eller väntar du på pengar först? Det är ju lite olika hur man brukar göra, jag brukar betala efter leverans men summan är ju ingen större i detta fall så vill du ha det omvänt fungerar det för mig. :)

Vad säger man?
    Ha ha, vilken stjärna
    Fick nåt likande jag också, hon skrev typ en vecka efter vunnen auktion och undrade vart plagget var? Jo men det skickar jag när jag fått pengarna serru, då undrade hon om inte jag kunde skicka plagget först så att hon kunde godkänna det innan hon betalade
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-13 17:17:25 följande:
    Funkar säkert med 92 till henne i sommar
    Kollade du de andra auktionerna från samma säljare
    Ja det borde det göra, kör ju på 86 nu och det är ju några månader kvar innan det är dags för linnen.
    Kollade men det fanns inte så mycket kvar.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Väntar som vanligt på att Liam ska somna, han gäspar och gääääspar men är absolut inte trött
    Meja sover och sambon är på väg uppåt, sista resan för denna period, sen får vi ha honom hemma i 2 veckor, eller ja, hemma på kvällarna ialla fall

• ängeln83

Nu behöver jag hjälp. Ni med 4 åringar, vad leker dom mest med?
    Liam fyller ju år på torsdag och jag kom just på att vi mest köpt "tråkiga" presenter, typ, kläder, skor, cykelhjälm. Tänkte köpa nån liten sak till men VAD? Inga bilar!!!!

• ängeln83
    jompa skrev 2011-03-13 20:38:29 följande:
    Svårt sånt där, för det som går hem hos den ena funkar inte alls hon andra. Han gillar inte spel? Typ memory och liknande. Eller spel till datorn, lära sig bokstäver och siffror.
    Skit svårt. Nåt memory kanske kan vara nåt. Han har inga spel alls, det är först nu som han kan sitta stilla och leka, typ måla och pyssla och sådär, innan har han inte haft nåt intresse eller tålamod alls.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17