Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-14 21:17:43 följande:
    Är det det nu?
    Tittade lite på reprisen igår, men fick som vanligt tokångest och gjorde nåt annat.
    Reklamen är trist!
    Jupp, började kl 21. Jag kollade förra avsnittet, men jag bölade så jag knappt såg tv:n
    Uff ja, jag haaaatar reklam, det riktigt kryper i kroppen på mej så jag går alltid och gör nåt annat och oftast sätter jag mej inte igen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-14 21:25:52 följande:
    Jag sitter här och småtittar på det
    Längtar tillbaka och känner mig lite snuvad på sista bb-vistelsen. Måste bara få göra det igen nån gång, älskar att föda barn
    Kan också längta tillbaka...ialla fall till själva förlossningen, bb vistelsen kan jag vara utan
    Fast vi är nöjda med 2 barn så det blir nog inga flera här, möjligtvis om jag blev garanterad en graviditet på 40 veckor och inte 35 veckor med en massa veckor på Neo efter det.
  • ängeln83

Hej hopp flickor.
    Här har vi också underbart väder idag, +7 grader och strålande sol, nu känns det verkligen som att våren är på g. Hade  hoppats på en härlig dag ute men Meja vaknade med feber, IGEN, först feber i 4 dagar sen feberfri i 2 dagar och nu är den tillbaka igen, jag blir så TRÖTT på detta.

• ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-03-15 16:42:51 följande:
    Trist. Men om hon fick feber igen, så skall du nog kolla upp det hela. 
    Super trist. Hum, varför det? Verkar som det går mycket feber här just nu, barnens kusiner har varit likadana, feber om vartannat i flera veckor nu, känns som det är en ond cirkel det dära.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-03-15 17:22:38 följande:
    Men säger man inte att om barnet först har feber i ett par dagar och sedna får tillbaka det direkt, att det kan vara någon infektion. Skall googla lite...
    Ah, mycket möjligt, jag har ingen vidare erfarenhet av sjuka barn eftersom Liam aldrig direkt varit sjuk.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-15 18:25:54 följande:
    Håller nog med dig där att man bör söka läkare.
    Men inte pga några råd vi fått utan från egna erfarenheter.
    Varenda gång Ella haft feber som återkommit så har hon haft nån infektion som kräver antibiotika
    Men oj då, kanske ska ringa vc imorgon då?
  • ängeln83

Tack för hjälpen förresten
    Imorgon får det bli ett samtal till vc, jag är så förbenat trött på detta nu. Insåg precis att det är tur att jag inte jobbar isf hade jag haft 1 månads vabbning nu.
    Dessutom så har ju hostan/väsandet släppt, och det är 1 månad sen vi var hos läkaren och fick host medicinen nu, den hjälpte lite i början men inte längre.

• ängeln83

Godmorgon flickor.
    Här tog vi låååång sovmorgon idag, idag är Meja feberfri, hoppas vi slipper febern på ett tag nu. Idag är hon sitt överbusiga jag igen

• ängeln83

Tipsar om 40% på Funkybaby
    Vill tacka alla mina trogna kunder med en rabattkod på 40% på allt i butiken.
    Ange rabatt kod
    funkybaby i kassan så dras rabatten av direkt.
    Lagersaldot håller ganska bra koll på vad som finns inne.
    Rabatt koden funkar även på rean men det kan hända att vissa plagg är slut.
    Handlar du på rean så invänta ett mail från mig innan du betalar.
    Betalar du med kort så sätter jag tillbaka det felaktiga beloppet till dig.
    Väljer du faktura via klarna så drar jag bort det innan fakturan skickas.
    OBS giltig endast fram till kl 24:00 idag 16/3

• ängeln83

Godmorgon

Fyyyyyyy så deppigt det var att vakna idag, snö snö snö...och inte lite heller. Jag som hoppats slippa ta i den där snöskyffeln mer *suck*

Allt bra här inne?
    Igår hade vi kalas nr 1 för Liam, han fick en massa fina presenter, och inte en enda bil

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17