Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-13 20:47:20 följande:
    ja och spel till datan! gillar båda barnen här med
    Fast jag försöker få honom ifrån datan, och tv:n Så vanliga spel är nog bättre.
    Tycker han sitter lite väl mycket framför tv och dator ibland.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    jompa skrev 2011-03-13 20:49:39 följande:
    gillar han toy story finns det ju nu i memory, målarböcker med favoriterna i kanske, Cars kan ju kanske vara nåt
    Det är nog mest Cars som gäller, eller ja, gällde, intresset för cars verkar ha svalnat.
    Hittade just ett toy story memory hos Lekmer, det får det nog bli.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-13 21:36:22 följande:
    Å Playmobil! Milo fick piratskeppet i julklapp och det är toppen! Massa smått pill, sånt dom börjar gilla nu och reder av nu.
    Lego? Smått lego?
    Jag tror Liam får smått lego av sin farmor, tror det kommer gå hem, duplot ratar han
  • ängeln83

Godkväll

Här sover barnen sen 1 timma tillbaka, underbart att Liam ändrat sina sov vanor och numera somnar runt kl 19 även han

Vad händer här?

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-03-14 20:22:48 följande:
    Skönt med sovande barn.
    Här traskar A uppför trappan suckande. Traskar ner efter en stund och har diverse ärenden...
    Och så upp igen...
    E sover sen länge.
    Underbart Iof är Liam ganska smidig att ha uppe men det är klart det är skönast när dom båda sover
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-14 20:23:33 följande:
    Hej hopp töser! Barnen soover o mamman är shoppiingsugen .. Inga erbjudanden nu va?

Nån som har nåt tips till syskonfotografering? Barnen ska fotas den 25e o jag har iiingen aning om vad dom ska ha på sig...! Lia ska ta 1års kort men jag vill ha nåt på dom tillsammans med....
    Katvig funkar ju alltid
    Har samma "problem" men jag tror det blir colibri t-shirt, colibri leggings och VV jeanskjol på Meja och enfärgad lila tröja och VV jeans på Liam.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-14 20:44:30 följande:
    Ja jag funderar på colibri klänningen på Lia och katvigs lila/vit t-shirt på Milo.... Tycker det blir lite fööör randigt om båda har det... ??
    Det låter bra
    Mja, ränder tycker jag funkar om båda har det, däremot känns det lite rörigt om dom har två olika print på sej. Colibri vart ju givet till Meja, så det får bli enfärgat på Liam, tror jag...äh så svårt då
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-03-14 21:14:05 följande:
    Är det nåt på tv nu som man borde se?
    Brukar vara så när det blir tomt här.
    Ha ha, undrar detsamma?
    Hade tänkt kolla på en unge i minuten på 4:an men jag får verkligen spatt på all denna reklam, 7 minuter visas sen är det reklam *SUCK*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17