Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-03-09 20:16:46 följande:
    Ja mycket sjukdomar son härjar verkar det som.

Vi var på svenska downföreningens babyläger i helgen och det verkar som om en stor del av de som var med har magsjuka men det slapp min familj iaf.

Håller tummarna för att du får sova inatt då!
    Ja här verkar det bara gå runt runt, har dessutom umgåtts mycket med sambon syster och hennes barn som varit sjuka till och från, kanske borde hålla oss undan från dom ett tag

UUuh, skönt att ni slapp magsjukan, det vill man ju absolut inte ha, då tar jag hellre lite förkylningar och feber.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Men vad pysslar alla med?
    Bara jag som sitter här och tråkar? Tycker överlag det är väldigt lugnt på nätet just nu.

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-03-09 21:32:36 följande:
    jag fick för mej att starta upp en blogg så det har jag pysslat med en stund, sitter och väntar på att big brother ska börja
    Åh vad kul Länka gärna, är lite lagom lätt beroende av bloggar just nu O så kämpar jag ju på med min egna såklart.
  • ängeln83

Godmorgon
    Här har natten varit helt ok, Meja har vaknat och skrikit några gånger men somnat om snabbt igen, undrar om det inte är tänder som spökar, får nog ta mej en kik i hennes mun.
    Liam kom in och la sej hos mej inatt men efter stund vaknade jag och då var han borta, o vad gjorde han då?, stod i badrummet och borstade tänderna, knas unge

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-03-10 08:48:02 följande:
    hahaha han är väl för söt

Här går ju Ludvig upp jättetidigt och sätter sig framför tv.n och eftersom han inte kan klockan så brukar jag få fråga vad det var för program när han satte på och kan du på ett ungefär lista ut hur länge han varit uppe

Här har natten också varit helt ok, Molly hade bara 37,6 imorse så jag hoppas att det inte blir nått mer av det.
    Ha ha, eller hur

Jag tror Liam gick upp ganska tidigt idag, eller ja, jag vet inte riktigt hur dags barnprogrammen börjar för är det inte barnprogram på tv så brukar han börja gasta om att jag ska byta kanal

Åh vad skönt Hoppas hon slipper febern nu då. Meja hade 37,1 i morse så jag hoppas hon slipper febern nu.
  • ängeln83

Men åh, fick ju hem colibri leggings i storlek 92 till Meja igår, men shit så stora dom var, tok stora i midjan och alldeles pösiga, jag som vill att leggings ska sitta tajt ju.

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-03-10 10:05:17 följande:
    du får göda henne rejält
    Ha ha, men det gör vi ju redan eftersom hon väger lite lite, attans också.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-03-10 10:06:31 följande:
    Åh vad trist! Grejen med tights/leggings är ju att de just ska vara tighta Obestämd
    Ja precis, annars kan man ju lika gärna köpa mys brallor lixom, kanske skulle köpa muddisarna istället?
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-03-10 10:07:55 följande:
    jag göder inte min särskilt mycket och hon är rund ändå vad olika det kan vara.
    Fast mina killar var väldigt runda som små med och de planade ut mer och mer som tur är
    Ja det är ju olika
    Liam är ju också en tunnis så jag tror inte Meja blir nån knubbis direkt.
  • ängeln83

Behåller nog colibri leggingsen, nån gång lär dom ju passa Men det får nog bli ett par muddbyxor också O så är jag sååå sugen på skorna.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17