Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-01-10 21:21:41 följande:
    Åhhhhh beslutsångest. Svea har världens utslag runt munnen, fingertoppar och knogar knallröda och bränn heta. Läge att ge allergi mdicin eller skall man avvakta tills hon själv tycker att det är jobbigt. Typ mitt i natten.
    Hoppar in och hojtar, ge nu.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Jen80 skrev 2011-01-10 21:43:59 följande:
    LIam har också kommit in i denna kaxiga åldern. Han blir ju 6 år i sommar. Usch, han bryr sig inte ett dugg om vad man säger, säger bara emot och använder ord som han aldrig använt innan. Känns som man bara skriker och gapar och som sagt, man oroar sig för att göra fel och att det ska påverka dem längre fram. Våra tre kan bråka lika gärna som att gadda ihop sig och strunta helt i vad vi säger. Då bara skrattar de tillsammans och gör dumma grejer. Man blir helt matt och när man är trött är tåalmodet på noll och man känner verkligen inte att man är någon bra mamma ...

Suck. Sån är Anjelin också nu. Hon fyller sex år i höst.

Hon har ju dessutom tonårssyrror at ta efter när det gäller attityd.

• lillronya
    Emmsan skrev 2011-01-10 22:36:28 följande:
    huuur mår min tjejja??? :)Hjärta
    Just nu är hon sjuk med feber. Har varit på innebandycup i Göteborg hela helgen och mår toppen i vanliga fall.
    Om du vill följa oss lite kan du läsa i bloggen.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 13:16:45 följande:
    Så gör jag oxå... de syns ändå på min sida...

Jag trodde inte de gjorde de men de informerade min köra lilla tatuerar för mej igår. Han frågade om jag tjänade bra med pengar på barnkläder
    Hahahaha då ser han ju mina också. Undrar vad han tänker.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 13:34:22 följande:
    Då vette sjutton hur han har lyckats. Han sa att han sett på fb att jag sålde kläder.... SKUMT!
    Han ser väl om du skriver i köp och säljtråden?
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 14:39:13 följande:
    Får man va salgsugen i januari!?  
    Japp!
    Satt precis och kollade i köp och sälj på fb och planerade vilka knickers jag ville köpa på salgen.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 16:34:28 följande:
    Ehhhh... man kan ha 152 om man är 160 Drömmer Fast säker när man är 130 oxå!  
    Den är nog lite stor när man är 130....
    jacao skrev 2011-01-11 16:51:58 följande:
    Jag köper 152 till stora sonen nu och han är ca 130...
    Han har en lurv från våren i 140 och den är för liten, eller alldeles preciiis.
    Beror ju lite på hur man vill att den ska sitta också.
    Ojdå!
    N är 132 och har en lurv i 128. Har visserligen inte testat den på ett tag.
  • lillronya
    Stormis skrev 2011-01-11 22:00:34 följande:
    Meandi-tråden har skapat sig en köp/sälj på FB. Jag har anmält en del av er som jag tror är intresserade. Bara att gå ur om ni inte vill. Om nån annan vill med så är det bara att ansöka om att gå med
    www.facebook.com/home.php?sk=group_1260684574...#!/home.php?sk=group_126068457459055
    Tack för det!
    Ska hem och inventera lagret.
    Busbellan skrev 2011-01-11 21:58:28 följande:
    Anteckanar i kalendern med en gång 
    Bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17