Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-12 22:54:41 följande:
    Ja alltså jag blev så himla kär i den! Vi har ju två jackor, en ny lila softshell från salgen också en POP som passar. Men jag bara måste ha den här, har nog aldrig sett en sån snygg jacka Haha. Störd man är! Och med colibri mössan, åååhh Hjärta
    Ja den är superfin!
    lillronya skrev 2011-01-12 22:55:57 följande:
    www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...
    Men färgerna på bilden stämmer inte. Det är samma färger som på den gula lurven med rosa kanter.
    Den finns i vanliga softshellmodellen också.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-12 23:03:56 följande:
    Ronya:
    Åh så mycket fint du shoppat!
    Har du provat leggingsen på A? Tänkte på hur de är i midjan, samma som i höstas ungefär eller?
    Tack!
    Nej jag har inte provat de på henne, för hon sov när jag kom hem.
    Grejade med molosar i måååånga timmar.
    Det finaste fyndet har jag inte fotat. Finaste bubbelgumsjackan.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-12 23:08:37 följande:
    Åh köpte du en sån, underbar ju!
    Till nästa år antar jag. Här blir det ju den overallen nästa år

JA till nästa år.

Min lilla dam börjar skolan till hösten och behöver ha tvådelat då, tycker jag.

• lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-13 06:42:40 följande:
    hej sötisar

ronya: vilken fin shopping

damien o adrian: kul att se dina grabbar i bildis. shit vad dom växt speciellt lilleman
    Tackar!!
    Ska se om jag kan fota finaste jackan idag.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-13 08:06:18 följande:
    Mårning tjejer!

Jag är på BF+5 idag och det är sååååå segt alltså, bläääää!!!

Ni hoppar nyheter antar jag? Drömmer Jag e tvärpank så här blir det inga nyheter på ett tag Obestämd

Ska svepa igenom bildis för att pigga upp mig lite Solig
    Åh vilken envis liten rackare! Komsi komsi nu bebisen.
    Busbellan skrev 2011-01-13 08:19:07 följande:
    Tack
    Ja, helt perfekt modell på smalisar, så nu måste vi ju ha en klänning som har samma modell upptill också

Är lite imponerad att du kunde tolka vad jag skrev i förra inlägget, inte många rätt där
    Å den är så fin, den klänningsmodellen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 09:17:08 följande:
    har du sett den live?
    Dyr är den ju, men en sån kan man väl unna sig
    Ja modellen har jag sett, men i inte i collibri.
    Annacill har den i bondgård och det där andra blommiga.
  • lillronya
    h80 skrev 2011-01-13 11:13:34 följande:
    Ja, det är barnsjukhuset.
    har inte riktigt koll på vilken som är endokrinavd. står det nått nummer? jag tror att det är våningen under barnreumatologen (om ni inte ska till vuxen).
    Åh vad bra!
    Det står att det är på bv. Nä inte vuxen, utan barnsjukhuset.
  • lillronya
    h80 skrev 2011-01-13 11:40:47 följande:
    Om det är på bottenplan så är det nog inte under reumatologen (endokrinavdelningen ligger där, men det är en våning upp) så det skulle kunna vara direkt till höger istället, på bottenplan. Om ni går in genom entren på barnsjukhuset dvs.
    Äsch, svårt att förklara, men det är i samma hus iallafall, hoppas ni hittar Glad
    Tack!
    Ja vi hittar säkert bara man är i rätt hus.
  • lillronya
    MammaT skrev 2011-01-13 13:09:41 följande:
    det var länge sedan jag tittade in, har dom hittat vad som är fel nu eller håller dom fortfarande på att leta
    Hej!
    Nä de letar fortfarande, men det är något som är fel med sköldkörteln. Sen om smärtan beror på det eller inte, det vet vi inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17