Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-13 14:05:09 följande:
    Ronya:
    Vad fina barnen är! Tycker A gjorde ett bra val, det där var fint
    Tack!
    Tycker du? Det är alldeles för mycket blandning för mej.
    E är ännu finare nu när han har den rosa nya tröjan till jeansen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 16:50:33 följande:
    Jag har inte betalat in och inte hört något, risken är väl ganska stor att mina termobyxor inte finns känns det som
    Vad har du beställt för termobyxor?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 17:26:20 följande:
    Hoppas bara jag får dem
    Såg att 104 fortfarande fanns kva, jag bestälde 110. Mailade och sa att om inte mina 110 fanns så tar jag gärna 104 istället.
    Hummel brukar ju inte vara pyttesmå så kanske det kan funka med 104 också nästa vinter
    Det får du säkert. Det verkar ju stämma med vad som finns kvar.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-01-13 17:59:03 följande:
    hur är hummeloverallerna??
    varma , vattentäthet?!? eller är MAT bättre?
    om vi jämför med rainbow?
    Superbra!
    Lagom varma för vår del av landet, vattentäta smidigare att ta på sej än molo.
    Om det är väldigt kallt kompletterar vi med fleece under.
  • lillronya
    xmari skrev 2011-01-13 20:05:47 följande:
    Vet att det är OT men är det någon som har koll på Nova stars vinterjackor? Storleksmässigt alltså... Vet ju att de är stora i övrigt men har för mig att det var någon som skrev att just vinterjackorna var något mindre...
    De är lika rymliga som annat från NS
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 21:24:57 följande:
    Vilken storlek köper du till dina små till nästa vinter? Visst måste det räcka med 110?
    Annars har jag gjort en miss Har nu shoppat två overaller, jacka och termobyxor i 110, vore ju trist om inget passade
    Har köpt 110, så har vi missat har vi gjort det båda.
    Tre jackor och två par termobyxor tillsammans har de i den storleken nu.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 21:46:00 följande:
    Bra
    Alltså jag är ju nästan helt säker på att det kommer funka, gillar inte när det är för stort.
    Men man blir ju lite velig när alla verkar köpa mycket större
    Jag brukar jämföra med Butte. Det hennes A har nu brukar funka hos oss nästa vinter.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17