Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-06-11 08:42:50 följande:
    jag har köpt ej sikke lej =) för nyföding såå söt=)...lila kantband på som ska matcha lila suit i stl 50 från ida t med igelkottarna=)... det kommer bli första kläderna=)..

tjejer jag börjar fndera.. har ju köpt en girly rainbow kortarm å ben i stl 56.. men den seeeer gigantisk ut =S om ja jämför mej ej sikke lej kortarmade suiten.......lillan är ju medBF 2 aug tvivlar på att hon kommer hinna använda den.. ngn som har erfarenhet? onödigt å spara den  annars..
    Jo men spara den, i slutet av Augusti kan hon säkert ha den och ett tag efter det med ett par byxor över (då ser det ju bara ut som hon har en kortärmad body) och en liten kofta
    Så kommer jag göra med alla Mateos kortärmade som är alldeles för stora nu.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-06-11 08:52:20 följande:
    okej... jmför man den så ser det ju snarare ut som en stl 68 =S... så var ju lite osäker... maxen hade ju 50/56 ett bra tag.....å vill ju att hon ksa kunna ha den när det är lite varmt=)... har ju matchande dregellapp till med =P så det e ju ett sött sett=)
    Ja Mateo har ju sommarsuits och kortärmat nu i 56...så hon lär kunna ha den läääänge. Men han kunde ha dom för ett par månader sen också, när det är kortärmat ser det inte så dumt ut om det är lite stort.
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-06-11 09:21:21 följande:
    Godmorgon!

ja, Molos sommarsuits är stora i storlek... Jag köpte 62 till Lia som är 64 cm lång och där är goooott om växtmån, hon kommer  lätt kunna ha den hela sommaren och jag har köpt 68 på alla andra sommarkläder...
    skiljer knappt något alls mellan 62 o 68 har jag märkt Obestämd
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-06-11 09:54:55 följande:
    HMMM ngn som är synskObestämd maxen har tagit min bankdosa å lagt ngnstans =S....
    smultron glömde ju bort å föra över till dej sorry Skäms ska göra det så snart bankdosan hoppar fram.....
    jag hittade min bankdosa i varukorgen under vagnen en gång De är påhittiga de där små tjyvarna
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-06-12 18:53:02 följande:
    Det fanns gott om fina ränder, mycket vårens i större storlekar. Så busbellan och everlon har fått mycket fint. H80 hittade ändå fina ränder till dig även om ingen var rödvit ;) Mawe inga gamla velourjackor men jag hittade några från hösten. Överlag en ensidig salg, hade jag bara haft Max att handla till skulle jag blivit besviken. Dock skiljer sig katvigs salger mycket från gång till gång. Smultron via smultronmaken på hans coola mobil ;)
    Oj, så dåligt utbud?
    Hittade du mest till Mateo då? Gör inget förstås för Maia har ju redan supermycket Eler ja, det har väl båda förstås Skäms
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-06-12 19:13:39 följande:
    Liljan: Köpte miniapple sommarsuit, vårens gröna sommarsuit + matchande puffshorts till Maia, lilagrön suit, vårens rosagröna klänning, brun miniapple hjälmis, rödvit och lilagrön velourklänning, gråturkos body. Igen citerad via makens mobil
    ÅHHHH allt det där lät UNDERBART!!!! HjärtaHjärta TACK TACK TACK {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-06-14 07:32:12 följande:
    ja=P.. jag får ju ta med maxen....skulle inte du ta med mateo då=P.....
    lr va säger du =P mötas upp på centralstation... går ett från vxö 09.06 och hem 19.14
    =P dregel sak r ringa å höral ite med butte.. kommer ju inte tok shoppa precis.. men har ju danska kvar sen sist.. hela 350 s kanske man växlar lite granna...sen vet ja ju nga som skulle vilja skicka bud=P så .hmmm ja svårt val..
    jag har båda barnen hemma o Felipe har bilen...plus att han skulle bli skitsur om jag åkte. Har inte råd just nu då vi ska flytta snart, dubbla hyror o sånt trist skit Rynkar på näsan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17