Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-09 18:24:52 följande:
    visst är det printet underbart!! jag lyckades få tag i tröja, leggings och pannband på ott isabel ääälskar det! sen fick jag tag i ett par leggings till på salgen Tungan ute
    de där extra leggingsen vore ju inte fel Drömmer
    Buttelina skrev 2010-06-09 18:14:45 följande:
    LILJAN
    din gubbe gillar ju killiga kläder, det blir ju knappt killigare än så här:

www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-baby-taeppe-7...

SÅ fin
    GAAAAAAAHHHHH!!!!

måste sälja lite så jag får shoppingpengar ser jag.....
  • Zvartaliljan
    högbergarna skrev 2010-06-09 18:18:24 följande:
    Liljan och loppan: Kollade bildtråden. Tycker inte alls den lurven är för tjejig. Snygg va den!! Å skulle passa till både tjej o kille tycker jag! Så det så! ;)
    ja jag får nog bara försöka hitta en lite pojkigare mössa till Obestämd
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-09 18:22:07 följande:
    Mammastök: Sötisar i bt. Härligt med sommarlov!

Liljan: Härliga barn i bt! Älskar verkligen maias molo tröja (den med alla blommor).
    Maia älskar också den Hjärta
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-06-09 18:40:18 följande:
    smillamilla: lilla goa knasungen i bildis

liljan: såå go dubbelhaka mateo fått
    Hihi han heter numera "lilla tjockisen" här hemma Maia presenterade honom för en vän som "Det här är min lillebror, han är en tjockis"
  • Zvartaliljan

hmm...Mateo fick sammanlagt 1000kr i doppresent som jag själv fick köpa något till honom för, fotbollar vore väl ändå något fint för dom pengarna va Oskyldig
    Sambon tycker jag ska spara dom...men jag är ju mer slösatypen Guld i mun

• Zvartaliljan

Godkväll

Tillbaka från 100-årsjubileum av parken här i stan. Massa skoj men tråkigt väder. Maia hade dock väldigt roligt och är nu helt slut.

Smultron - har du hunnit växla? Jag fick så bråttom iväg förut så jag glömde godkänna överföringen Tyst

Och vad läser jag om för minidanskträff i växjö Drömmer

• Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-06-10 20:23:33 följande:
    ja vxö e ju en trevli stad.........satt å prata med maken.... kom å tänka på att nästa månad lä vi ha en liten bebbe Förvånad..... va har tiden tagit vägen lixom???.....sen dyker vi upp den 15onde malou på öland=) (OM inte lillan kommit dvs just då =P )
    Ja just det, den 15 pratade vi om ja.

hur är det nu Ängeln o tjolla, ska ni dit då??
    Vi får ju nycklarna till nya huset den 17 så kan kanske bli tajt...Felipe har semester den 17-25 juli så då kanske vi kunde pausa mitt i flytten med en tripp till Öland. Annars får jag åka ensam dit den 15, för jag vill ju träffa er godingar
    Ni är inte där så vi kan ta det helgen innan annars, den 10-11??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17