Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

På tal om skalkläder så hade kappahl fått in skalbyxor i flera olika färger med 5000 i vattenpelare. Det är väl ok, eller?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

flock: Håller tummarna för att ni inte får eländet!

Busbellan: De jag tittade på hade både resår och fotband. Kollade för jag vet att vi pratat om det innan.

• lillronya

Kikade in på villervallas nyheter. Åh vad mycket fint där var!
    Vet ni om de där tröjorna kommer i kortärmat sen?
    För visst kommer det väl kortärmade tröjor också?
    Min unge vägrar ju långärmat....

• lillronya

xmari: Vi har hummels softshell och den är superliten i stl. Helt knäppt! Jag köpte 152 till min stora tjej som var ca 145 eller nåt sånt då. Lillasyster på 125 fick ha den istället. Hon har den visserligen fortfarande oc h är nu 133 cm. Men ändå. Tokliten!
    Annars är det en superbra jacka på alla sätt!

• lillronya

Å vad trött jag blir på att inte kunna citera!!

xmari: Ja det är jättekonsigt att de inte skriver ut det, för det är ju inte en chans att man kan gissa det.

Helt knäppa storlekar till en sån lite kille, men jag tror du kan ta vilken som av de.

Min tös på 133 cm har 152 och kan ha den ett tag till. Men man växer ju lite fortare när man är 103...

SÅ ja 128 borde funka bra. Låter galet.

• lillronya

Hur orkar ungar?
    Jag är helt slut efter Anjelins kräkrunda men nu börjar hon piggna till och tillsammans med E så är det kanske inte fullt ös, men tillräckligt.
    Längtar tills någon mer kommer hem så att jag kan decka ett tag.

• lillronya
    Ocikatten skrev 2011-02-03 13:54:53 följande:
    Hello,
    Hjääääälp, jag behöver akuta råd! Har varit första dagen hos nya dagmamman och insett att barnen behöver plastas in totalt då hon bor ute på landet och har mycket vatten/dynga i omgivningarna.
    Vad köper man???
    Äntligen lite köpbehov...
    Ja jag kan citera!!

Skalkläder funkar men slis ju mycket. Regnoverallerna på ellos tänkte jag med på direkt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17