Vi som shoppar danska barnkläder del 17
På tal om skalkläder så hade kappahl fått in skalbyxor i flera olika färger med 5000 i vattenpelare. Det är väl ok, eller?
På tal om skalkläder så hade kappahl fått in skalbyxor i flera olika färger med 5000 i vattenpelare. Det är väl ok, eller?
flock: Håller tummarna för att ni inte får eländet!
Busbellan: De jag tittade på hade både resår och fotband. Kollade för jag vet att vi pratat om det innan. ![]()
Kikade in på villervallas nyheter. Åh vad mycket fint där var!
Vet ni om de där tröjorna kommer i kortärmat sen?
För visst kommer det väl kortärmade tröjor också?
Min unge vägrar ju långärmat....
Butte: Vet du vilka som kommer som kortärmade tröjor?
Det var så många fina, men det är inte lönt att köpa fler med långa ärmar nu ju. ![]()
Busbellan: Jag kan inte logga ut heller. Det står bara error on page då. ![]()
Chokladmoshin: Ja det hoppas jag också.
Vad jobbigt att behöva säga upp platsen när det är så bra. ![]()
xmari: Vi har hummels softshell och den är superliten i stl. Helt knäppt! Jag köpte 152 till min stora tjej som var ca 145 eller nåt sånt då. Lillasyster på 125 fick ha den istället. Hon har den visserligen fortfarande oc h är nu 133 cm. Men ändå. Tokliten!
Annars är det en superbra jacka på alla sätt!
Å vad trött jag blir på att inte kunna citera!!
xmari: Ja det är jättekonsigt att de inte skriver ut det, för det är ju inte en chans att man kan gissa det.
Helt knäppa storlekar till en sån lite kille, men jag tror du kan ta vilken som av de.
Min tös på 133 cm har 152 och kan ha den ett tag till. Men man växer ju lite fortare när man är 103...
SÅ ja 128 borde funka bra. Låter galet. ![]()
Hur orkar ungar?
Jag är helt slut efter Anjelins kräkrunda men nu börjar hon piggna till och tillsammans med E så är det kanske inte fullt ös, men tillräckligt.
Längtar tills någon mer kommer hem så att jag kan decka ett tag. ![]()