-
Jag har varit 2 ggr. Jag har gått mest för att köpa Nova star till bra priser. Men det finns ju mkt annat att titta på. Jag skulle gå första dagen eftersom helgen är värre med folkTic1 skrev 2010-09-15 09:49:30 följande:En OT fråga, nån som varit på Underbara Barn mässan o vet om det är värt att gå på den?Finns det mkt shopping? Vilken dag är bäst?? -
Hej igen
Då var jag helt plötsligt UJ-ägare också. *samlar vagnar*
Åh, duktig tjej!Smultronhjärta skrev 2010-09-15 15:05:50 följande:Åhhh där släppte Lova taget och gick sina 4 första steg
*away letar filmkamera*
WOW! Vilken service!Everlonn skrev 2010-09-15 13:17:25 följande:Måste ju skriva det här oxå
ÄLSKAR IdaT!!
Har försökt få tag i en IdaT overall, varit jättenöjd med dom vi haft, de har sett ut som nya när jag sålt dom (slitstarka och jättebra) Men missade den enda som var ute på Tradera i rätt storlek med typ 3 kr

Till slut tog jag en chansning och mailade IdaT och frågade om de möjligen hade nån kvar, fick tillbaka ett mail att hon skulle kolla när lådorna kom tillbaka från salgen som varit om jag kunde tänka mig att vänta och så..Inga problems, väntar så gärna
Och tänka sig!! Det hade dom, visserligen endast enfärgade (inga figurer på) röda men till vilket pris!!
200dkk för en overall är ju superbilligt! Så glad!
Och vilken service att kolla i "salglådorna" och maila tillbaka och skicka!
Och vilket bra pris!
-
Jaha, det var det. Dags att amma och sen hämta på dagis. Kort men effektivt

-
Något eller någon i vägen?Tjollabolla skrev 2010-09-15 16:49:32 följande:Hej flickor! Gud, hinner aldrig skriva här längre. Varje gång jag sätter mig och ska skriva nåt är det nåt som kommer ivägen!!
Är det nån som vet nån shop som kan tänka sig ha både kik kid klänningen och småfolk klänningen med rådjur??
Här är det samma sak. Lea verkar inte gilla att jag är på FL
-
God förmiddag!
Brun/brun är toppenfin! Ja, just det, undrar vart Isold eller Isolde (?) tog vägen?Smultronhjärta skrev 2010-09-16 10:26:29 följande:Hos den säljaren har jag redan klickat idag
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
Jag är ju såld på brun/brun
Håller tummarnaGreksmurfen skrev 2010-09-16 10:22:04 följande:den ha ja med ;) vi har verkligen samma smak mga här kläder som annat P
hihi sötnosen =).........
idag håller vi alla tummar å tår KANSKE så får vi en 4:a lägenhet tvåvåning med uteplast...... som ligger typ 2 min härifrån...
vanligtvis så behövs ju 2500 köpoäng för att få dem men man får ju byta lägeneht =P... å dem som har den nu ska flytta, dem får reda på om de fått en annan idag.. så då byte vi å dem säger helt enkelt upp vår lägenhet istället=)...
-
Det stämmer. Urgullig tjej!lillronya skrev 2010-09-16 10:55:07 följande:VAr det inte Isold... nånting?
Tänkte på henne häromdagen också och undrade var hon blivit av.
Har du fått sakerna förresten? -
Det är ingen fara, var mest rädd att de inte kommit fram.lillronya skrev 2010-09-16 11:03:12 följande:Ja verkligen!
Ja! Tack så mycket!!
Och det slog mej i morse att jag glömt föra över pengar. Ordnar det!! -
Ah, har knappt hunnit vara inne senaste dagarna. Har en igel som sitter fast på miglillronya skrev 2010-09-16 11:11:43 följande:Det har de och fina är de!
Finns bilder i bt.
-
Vissa dagar är värre än andra, vill inte ligga ner alls. Jag måste öva upp vänster hand lite mer tror jag. Det blir pekfingervalsen.lillronya skrev 2010-09-16 11:16:25 följande:Jaha är den igel du fått?
Det hade jag med, men blev expert på att sitta här samtidigt.
Just nu ligger hon i vårt nyförvärv- en syskonvagn. Hon verkar gilla den.
-
Dags att fixa lite här.
CU