Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-02-04 09:56:05 följande:
    nä,tänkt till nästa vinter.  i år har han redan 2 overaller,bör räcka    ska du sälja din som sonen har på sig?     
    Tror han kan ha den i början av nästa vinter också. Men växer han för mycket så får den ju åka.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-02-04 10:00:12 följande:
    lillronya:ok,menha mig i dina tankar då 
    Ska nog prova en ändå,går ju att skicka åter eller sälja om jag ej gillar den.   

Det har jag garanterat glömt då, men påminn mej gärna.

Ja prova du. De är super!

• lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 10:15:45 följande:
    Gomorron!!
    Hur är dessa i stll?
    Tänker på en tjej på ca 95 cm.
    Vi har en i 98 och den är precis i ärmarna. Men A har ganska långa armar.
    Jag tror 98 blir bra tille r.
  • lillronya
    WTF skrev 2011-02-04 10:28:19 följande:
    Men hur stora är Hummeloverallerna? Enligt kurvan ska sonen vara ungefär 90 cm till vintern, räcker 92 då? Tycker ni Hummel är bättre än Molo? Har haft en regnbåge i år och han är ju väldigt varm och go i den men den kunde ju vara lite enklare att få på tycker jag.
    98 tycker jag att du ska ta.
    Den är lika bra som molo, men mycket lättare att få på.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 11:03:37 följande:
    Har också varit sugen på en Hummel till Mateo till nästa år, men nu har han redan 3 overaller och ett set med jacka+ byxa till nästa år, det räcker nog va Tyst Maia har ett set med jacka+byxa och 2 overaller, möjligtvis kommer ett par jackor och en overall från i år passa också....
    O ändå vet jag att jag sitter där i augusti/september o suktar efter nyheterna

Man är ju aldrig riktigt nöjd.

Nu har jag köpt regnbågsjacka och svarta termobyxor till A och regnbågsbyxor och svart jacka till E.

Förmodligen kan de båda ha sina hummeloveraller iaf halva vintern.

Men så fyndade jag ju en rosa jacka till A. Hon kan ju ha de svarta termobyxorna till båda jackorna, men frågan är om det inte är bra att ha två par termobyxor med? Hon ska ju gå i skolan till hösten.

Men vad mer än svart passar till de rosa jackan?

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 11:12:40 följande:
    Ja till Maia kanske det får bli något mer par byxor inhandlade...köpte hummels cerise i 128 o de är ganska stora.
    Hmm till den rosa hade jag satsat på gula eller lila Maia har Miniatures rosa och till den har hon haft både hummels gula och IdaTs lila.
    Ja hummels gula finns ju..
    Har molo lila?
    Gillar inte IdaTs. Har ett par röda här, men de är så himla breda.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 11:45:57 följande:
    Ja Molo har väl lila bland årets tror jag? Eller så var det tidigare år, men det har iaf funnits.
    Ja IdaTs är väldigt breda, just därför de inte använts så mycket här då Maia är så smal.

Får fundera på detta.

Annars kan jag alltid köpa ett par svarta till.

• lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-02-04 11:52:33 följande:
    ja till bubbelgum vet jag inte om jag valt lila faktiskt, tycker det är snyggare med svart till den
    Ja det är det nog.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17